is dit de start ????

Iedere zwangerschap is natuurlijk anders en kan je niet met elkaar vergelijken.
Succes met laatste loodjes!!

Gelukkig is het vandaag wat minder warm.Kunnen wij hoogzwangere allemaal een beetje bijkomen haha
 
gek genoeg ben ik vandaag weer misselijk. En dan is het al heel stuk minder warm ......

Volgens mij is mijn lichaam een spelletjes met me aan het spelen. Acha ja, ik geef het op.... gewoon afwachten tot de kleine eruit wil komen.
 
ik hier ben ook al dagenlang misselijk, denk dat we allemaal last hebben van het warme weer, ook hou ik sinds een paar dagen flink wat vocht vast in vingers en enkels. ben bijna 39wkn. hopen dat we allemaal snel gaan bevallen!
 
ik ben ook dagen misselijk vooral bij het liggen. Denk echt dat me maag verdrukt is. Vind het nou niet overdreven warm dat ik er misselijk van word. En vandaag was het zo warm niet...
 
Ik ben ook nog steeds misselijk, vandaag es even bij de vk gevraagd wat ik daaraan kan doen. Heeft waarschijnlijk inderdaad ermee te maken dat je maag in verdrukking komt. Volgens haar kun je het beste meerdere keren per dag kleine beetjes eten, dus ook als je 's nachts misselijk bent.

Dus ik probeer vannacht maar even een cracker oid te eten kijken of dat helpt.
 
Terug
Bovenaan