Is dit een echt streepje?

Bedankt allemaal!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een test die pas na 20 minuten een streep gaf. Dag erna ineens een knal test. Vandaar mijn twijfel nu!
Ik ga morgen of overmorgen nog een doen. Ik zal het laten weten!

Ik kreeg ook heeel lichte streepjes bij de action test. Ik ging op internet lezen en t schijnt echt veel vaker voor te komen dat je lichte strepen heb. Ben toen de 2v5 gaan halen bij kruidvat en die was echt veel duidelijker. Daar zat 1 dag tussen.

Lieve schat, dit zijn indroog strepen. D eerste heel duidelijk, de tweede test is het nog een beetje roze, waardoor de streep doe normaal roze kleurt nu zichtbaar is omdat die niet roze wordt. Maak de test eens open en kijk eens zonder het plastic, vaal zorgt het plastic ook dat het een beetje lastig aflezen is. Ik hoop het voor je maar ben bang van niet.

Ik zou een test halen waar letterlijk staat pregnant (etos merk)

Heb je wel een test gedaan na je miskraam om te kijken of het hcg uit je lijf is? 
ik ben ook bang dat het geen positieve test, maar ga voor je duimen!

Ik had ook een heel licht streepje, die later wel iets duidelijker werd. Zou gewoon de aankomende dagen testen en een digitale test kopen inderdaad die duidelijk aangeeft wel/niet zwanger 

Terug
Bovenaan