is dit een goed teken????

nou meiden weer wat nieuws hoor!!!!!, heb ik van de week dat gekke oud bloed geval of iets wat het ook wezen mag gehad, loop ik sinds vandaag al de hele dag leeg, echt heel erg en dan bedoel ik de afscheiding die ik heb(sorry voor het viezepraatje hoor), ik kan niet gaan zitten of gaan staan of iets dergelijks of ik voel het gewoon lopen echt heel vies,
iemand enig idee?????, of heeft iemad dit ook wel een gehad???

ik heb in de berichtje hierboven ook al verteld dat mijn eitje vorige week al geweest is, en normaal heb ik dit nooit voor mijn ongi dus heel raar allemaal

liefs venessa

dat heb ik ook een dag gehad, vroeg me ook af wat het is, en sindsdien blijf ik het houden alleen niet zo erg.
als je het weet, vertel het ons dan ook haha
sorry kan je niet helpen

mag ik vragen.. is het witverlies of bruingekleurd?
ik had namelijk bij mijn eerste zwangerschap ook heeeel erg veel wit\vochtverlies.. dus dat kan een teken zijn, als het bruin is weet ik het niet, daar heb ik geen ervaring mee,   ik heb wel een x gehad rond de innesteling wat oud bloed en toen bleek ik inderdaad zwanger te zijn.

ik duim voor jullie!

liefs sassie

bij mij was het echt een witte vloed
ben daarna wel ongesteldgeweest, dus ga gewoon weer verder, maar sinds mijn ongi blijf ik witte vloed houden wel niet zoveel als die ene dag, maar het is er wel steeds, dat had ik voorheen nooit.

ja dat weet ik, maar ik heb het normaa in de week van mijn eisprong, en nu al heel lang

ja klopt rond je eisprong kun je ook last hebben van wat meer afscheiding, die afscheiding zorgt ervoor dat de zaadjes er door kunnen, normaal heb je dikkere afscheiding dan is het moeilijker voor het zaad om er door te kunnen.

ik bedoelde eigenlijk ook met witverlies, erg waterige afscheiding, dat voelt alsof je ongesteld bent. dat kan er dan ook echt uitlopen.
maar als ik dit zo hoor is het wat meer afscheiding dan wat je doorgaans hebt? maar wie weet?

groetjes sassie

Hoi Venessa,
ja ik heb ook last van een soort hele kleine witte pukkeltjes in mijn   gezicht. Normaal heb ik dat nooit. Misschien wil ik het gewoon te graag... Of geloven dat het zo is

Terug
Bovenaan