Is dit een indroog streep?

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik heb al een aantal dagen(5)last van pijn/zwaargevoel in m’n banden van onderen. </p><p>Ook af en toe steken bij 1 eierstok..nu vandaag continu een steek in mijn buik. Wellicht ook iets te gefocust op klachten</p><p>zonet test vd action gedaan na 2 min negatief Misschien iets te ongeduldig.. keek later(half uur) nog een keer en zie dit....</p><p> </p><p>is dit een indroogstreep denken jullie? </p>

Kan je er helaas geen antwoord op geven.. ik zit zelf met precies dezelfde vraag.. ook bij mij zo'n zelfde streepje.. ga over een paar dagen gewoon nogmaals testen om het zeker te weten.. 

Ziet er redelijk hoopvol uit. Action testen bleven bij mij echt wit. Deze ronde echt een heeeeeel vaag streepje (zag een hint van) een streep binnen afleestijd. Pas na afleestijd een duidelijker streepje te zien, ingedroogd dus. Ik raad je aan om pas over 2-3 dagen weer te testen. Dan heeft het tijd om op te lopen! 

Heel vervelend. Je wil gewoon duidelijkheid. Mijn cyclus schippert tussen 28 en 35 dagen met als uiterste datum mn NOD aanstaande vrijdag.. mijn testen blijven normaal ook volledig wit, dus dat vind ik gek.
ik heb pijn in mn rug, donkere aders bij mn tepels, jeukende tepels, rommelende darmen.. eigenlijk een hele voorraad aan symptomen, maar toch denk ik altijd maar dat mn lichaam mij ook voor de gek kan houden. 
hoe voel jij je verder?

Terug
Bovenaan