Is dit een indroog streep?

Ik heb niet echt standaard klachten maar sinds een paar dagen wel heeel erg last rondom mijn vagina: net alsof daar aan banden wordt getrokken. Verder af en toe als een forse steek in m'n buik... of bij m'n eierstokken.

jouw klachten klinken wel positief! Wanneer ga je weet testen?

Bobinjo ik heb hetzelfde! Dit verscheen ong 10 a 15 minuten dus niet helemaal binnen de tijd (was de kleine in bad aan t doen vanochtend) en moest hem echt uit elkaar halen om iets te zien. Eigenlijk te erg voor woorden maar ja je wil zo graag wat zien… maar misschien is het ook wel zo’n voorgedrukte. Ik had op zondag 21 juni om 15.00u mijn laatste positieve eisprong test dus dit zou 5 a 6 dagen voor me NOD zijn…
Ik denk vals alleen alarm he? Ook gezien iets buiten afleestijd… ben benieuwd of ze altijd echt omo wit zijn of dat er altijd wel een licht voor gedrukt streepje te zien is… al weet ik niet of jullie hem überhaupt kunnen zien zo licht is die haha. Heb helaas totaal ook geen symptomen, maar ik wil zo graag :)
https://www.mupload.nl/img/1990q7f3iy7F3i

Ik wacht tot zaterdag met testen. Dan is mijn cyclus 36 dagen en ben ik dus officieel overtijd als ik mijn langste cyclus aanhoudt.. mijn lichaam heeft me wel vaker keihard voor de gek gehouden dus ik durf niet te hard te hopen. Ach we gaan het zien.. nu nog even keihard duimen! 

Terug
Bovenaan