Is dit een zwangerschapskwaaltjes??

A

Anoniem

Guest
Heb een vraagje,hij is wel een beetje raar misschien!
Ik heb nogal last van witte afscheiding,soms ook slierten is dat normaal,in het begin van je zwangerschap,ik had dit niet zo erg bij mijn zoontje?

wie o wie weet dat!
ik ga vaker naar de wc maar heb ook telkens veel slijm wat ik afveeg(beetje goor misschien)maar hoop wel op een antwoord van jullie?

groetjes, nice

Hoi Bernice,

Je bent echt niet de enige en zeker niet de eerste die deze vraag stelt. Het is volkomen normaal hoor velen hebben er last van. Ik zelf ook haha.

Groetjessss Petra

Geniet van je zwangerschap

Hoi,

Schei uit over afscheiding. ik ben nu ook zwanger van de tweede maar het lijkt soms dat ik in mijn broek sta te plassen dus trek een aantal keren per dag schoon ondergoed aan heel af en toe gebruik ik een inlegkruisje maar krijg al gauw jeuk dus dan wassen we maar wat vaker.

gr. linda

Hoi

Ja, dit hoort er een beetje bij. Het komt en gaat bij mij met vlagen, soms heb ik er een paar weken geen last van en dan weer een paar dagen heel erg. Ik gebruik nu af en toe lactacid wasemulsie (andere producten worden afgeraden maar deze mag volgens mijn vk) en heel veel inlegkruisjes om een beetje fris te blijven.

Groetjes natalie
(22w)

volgens mij heel normaal ik had daar ook erg last van MAAR ABSOLUUT geen inlegkruisjes gebruiken die vergroten de kans op een schimmelinfectie, je kan beter een paar katoenen!! onderbroeken bij kopen en gewoon 1 keer extre verschonen op een dag..

Ja elke zwangerschap is weer compleet anders zie je maar weer..

Hey Imd,

Ik heb nooit last van schimmelinfectie en ik gebruik elke dag de hele dag inlegkruisjes. Dat zijn die met een fris geurtje er aan. Ze zijn super en ik heb geen last van een natte onderbroek of broek. Ik zou er zelf niet echt blij mee zijn als ik telkens wat anders aan moet trekken hahaha...dus ik denk dat het voor iedereen persoonlijk anders is met de inlegkruisjes en de schimmelinfectie, als je het inlegkruisje vaak verschoont is er niets aan de hand.

Groetjes Petra

Hoi allemaal

Ik ben pas 4 weken zwanger en ik heb het zelfde als jullie het lijkt gewoon dat ik het in mijn broek heb gedaan (sorry)

Even toch voor het zekerheid het is normaal toch ,Of moet ik me zorgen maken ??

Bedankt alvast

Hallo allemaal!!
Ik zelf wou even wat kwijt over inlegkruisjes.
Ik heb inlegkruisjes geprobeert maar 1 als ik ze al aan doe zit het totaal niet lekker,2krijg ik onwijze jeuk. het is idd niet echt fris nee om de hele dag met de zelfde onderbroek te lopen. maja meer afscheiding dat hoort in de zwangerschap he maar bij ieder persoon verschild het weer.

Groetjes JennY

Terug
Bovenaan