Is dit een zwangerschapskwaaltjes??

oh breek me e bek niet open van dat slijm hahaha. ben nu bijna 37 wk zwanger en loop dus al alardig wat weken met een natte broek rond.
geloof me heb ook inlegkruisjes gebruikt, maar net wat imd zegt krijg je daar infecties van, of je kan die krijgen, je zal merken dat het minder fris is als je denkt en je gaat er nog meer van zweten, dus uiteindelijk werkt het inlegkruisje juist niet, maar tegen,

tja iets vaker verschonen en anders ff deoen in je broek hahaha. heb er bijna mee leren leven dat me broek gewoon standaard wat vochtig is. want als er b.v minder slijm is dan zweet je wel weer ofzo.

als dit het enige kwaaltje zou zijn dan was er niks aan de hand, maar straks komt er nog meer bij kijken en dan vind je die natte broeken niet zo erg meer.

succes.

gr.bambi

Fijn om dit te lezen,
Ik ben 18mei met de pil gestopt (nod dan 15 juni)
Maar heb van 18mei tot 30 mei nog 4x de pil ingenomen en had dus een doorbraak bloeding 30mei.
uitgaand van 30 mei is m,n NOD 27 juni
Dus ik weet nu niet van welke data uit te gaan, ik ben vandaag of   8dagen overtijd of 3 dagen voor m,n NOD
Vanmorgen weer getest en weer negatief.
Wel extreme afscheiding,pas sinds een dikke week maar wel echt wit en papperig.
Verders buikpijntjes,en duizelig heid.
Als ik z,n dingen lees blijf ik hoop houden op een positiefe test!
had trouwens op 14 juni bij het afvegen een rossige/roodachtige afscheiding/bloed 1 malig! innesteling??

Kus Marieke
Moeder van Mara 2 jaar,10 maanden  en Joos 1,2 maanden
3de kindje 1e ronde!

p.s dit heb ik van internet :

veranderende afscheiding tijdens zwangerschap

Normale vaginale afscheiding is wittig van kleur en voelt slijmerig en plakkerig aan. In de zwangerschap kan de hoeveelheid en de dikte van de afscheiding (fluor) sterk variëren. Veel vrouwen hebben veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap dan normaal. De afscheiding hoort wel doorzichtig of wit te blijven en vloeibaar, slijmerig en plakkerig.

Terug
Bovenaan