is dit niet vroeg??

hallo,

ik ben vandaar precies 27 weken zwanger!

gister was ik bij de verloskundige en ze zei dat ze al met het hoofdje beneden ligt!
ik vertelde dit aan mijn ouders en die vroegen zich af of dit niet wat snel was?!

jullie ervaring hiermee?!

liefs silvana

tot en met week 33 kunnen ze nog draaien, maar met hoofd naar beneden is alleen maar gunstig.
Net als wat Esra1907 zegt: het kan geen kwaad.

Ik ben 29 weken en onze dame ligt vrolijk in stuit...

Vanochtend op controle geweest 28 weken en de baby ligt ook met hoofd naar beneden.
Afgelopen weekend voelde ik dat het kindje was gedraaid en vandaag is het bevestigd.
Helaas nu wel meer last met lopen, liggen moet vaker naar de wc. enz. ook meer harde buiken. Maar gelukkig was alles goed. Voor de zekerheid hebben ze een kweek en urine afgenomen om te kijken of er meer aan de hand is zoals een blaasontsteking.

Nou ik dacht precies zelfde als jouw, ik was gisteravond naar de vk ben 28 weken en vk ging voelen en zei ik kan niet echt voelen hoe ze
Iigt even echoapprataat aan en ja hoor, ze ligt al helemaal met haar hoofdje naar beneden.
Ik zat in de auto en dacht uh moet nog circa 12 weken...

Vorige week hier ook met hoofd naar beneden, maar volgens vk kon dat prima een momentopname zijn, normaal hebben ze nu nog alle ruimte. Dat voel ik ookwel, volgens mij beweegt het alle kanten op! Dan weer trappen boven in buik, dan weer beneden (fijn op mijn blaas bijvoorbeeld....)

Bij mij ligt uk al sinds 24 weken klaar voor actie, hij is zelfs al aan het indalen, vorige week (27) was de kleine ook alweer gezakt.

Maar ze heeft er elke keer bij mij wel bij gezegd dat uk nog zat ruimte had om te draaien, maar dat doet hij niet. Voorbeeldig kind!

Terug
Bovenaan