mijn ukkie ligt ook al vanaf week 16 klaar voor de start. hij heeft wel alle ruimte, maar benut het niet.
ligt echt altijd echt bij mn muts (vind ik meestal niet zo leuk maar als ik hem probeer weg te duwen gaat hij mooi weer terug in zn positie :S)
omdat t mn 3e zwangerschap is schijnt het normaal te zijn dat hij zo laag ligt.
of je kindje eerder komt? nee hoor, het zegt niks.
bij mn 2e zwangerschap lag mn meid ook al heel lang klaar voor de start.
bij 34 weken lag ze een beetje ingedaald maar nog niet diep genoeg. met 37 weken besloot mevrouw even om te draaien!!!!! met 39 weken dus een draaipoging omdat ze involledige stuit lag. dit lukte en ze daalde gelukkig goed in waardoor we toen echt konden zeggen: klaar voor de start!
don't worry! blijf maar gewoon hopen dat je kindje keurig zo blijft liggen! dan is het goed
liefs, do
ligt echt altijd echt bij mn muts (vind ik meestal niet zo leuk maar als ik hem probeer weg te duwen gaat hij mooi weer terug in zn positie :S)
omdat t mn 3e zwangerschap is schijnt het normaal te zijn dat hij zo laag ligt.
of je kindje eerder komt? nee hoor, het zegt niks.
bij mn 2e zwangerschap lag mn meid ook al heel lang klaar voor de start.
bij 34 weken lag ze een beetje ingedaald maar nog niet diep genoeg. met 37 weken besloot mevrouw even om te draaien!!!!! met 39 weken dus een draaipoging omdat ze involledige stuit lag. dit lukte en ze daalde gelukkig goed in waardoor we toen echt konden zeggen: klaar voor de start!
don't worry! blijf maar gewoon hopen dat je kindje keurig zo blijft liggen! dan is het goed
liefs, do