Is dit normaal bij een zwangerschap?

ik zit met een probleempje. Wellicht dat iemand mij hierover kan helpen.
Ik heb al enkele weken steken links bij mijn onderste ribben. Soms trekt het door totaan mijn lies. Heeft hier ook iemand ervaring mee? Ik ben bang dat dit niet goed is. Ben namelijk al 14 weken zwanger.
 
Ik heb het ook gehad en dat was bij mij toen bandenpijn, je banden moeten namelijk ook rekken. Maar als je het niet vertrouwd, moet je gewoon ff de verloskundige bellen.
 
Is vrij normaal. Je hele lichaam wordt van binnen overhoop gegooid om plaats te maken voor je kindje!

Geen zorgen maken hoor, dat gaat weer over als alles op de nieuwe juiste plaats zit.

Groetjes en een fijne zwangerschap gewenst!
 
Hoi,
Denk dat het gewoon bandenpijn is, maar je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid om jezelf gerust te stellen even de vk bellen. Ik heb zelf ook ongeveer heel de zwangerschap pijn linksonderin m'n ribben en iets daaronder nog gehad, maar de vk zei bij mij dat het bandenpijn en organen in de verdrukking zijn en zeker als je er geen bloed bij verliest denk ik dat je je er niet heel erg druk om moet maken, succes in ieder geval met je verdere zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan