Is dit normaal bij een zwangerschap?

Die pijn linksonder je ribben is waarschijnlijk van je maag. Ik heb het ook heel erg gehad van mijn 8e tot mijn 16e week en nu (24 weken) begint het weer een beetje. Je organen moeten allemaal een nieuw plekje vinden in je buik en je maag wordt dan onder je ribben geduwd, geen fijn gevoel! Bij mij was het zelf zo erg dat de linkerkant van mijn ribben een centimeter hoger lag dan de rechterkant, heel eng om te zien en te voelen, maar wel normaal.
Sterkte, ik weet hoeveel pijn het kan doen (je slaapt er zeker ook slecht van...)

Kiki
 
ja hoor, dit lijkt mij heel normaal. Ik heb zelf heel veel last van bandenpijn gehad en ook nog bloedverlies. Bel altijd voor de zekerheid de VK, maar volgens mij is het bandenpijn.

groetjes
 
Hi,
Heb het ook gehad vanaf me 14 de week had ik pijnen(steken) aan me linkerkant en rechterkant van me buik de mijne was ook inderdaad bandenpijn,maar had de vk gebeld voor de zekerheid ze zei me dat ik me nt druk hoef te maken ''t is gewoon bandenpijn is prettig hor ☹
 
Hoi.
Klinkt als bandenpijn. Ik had kleine 2 weken terug ook zoiets. Bleek mijn baarmoeder een groeispurt te maken. En mijn banden redde het snelle tempo niet. Na 3 dagen was het over. 
 
 
Terug
Bovenaan