Is dit normaal?? ( Intieme vraag )

wilma,

ik lees je stukje nu nog eens goed door..je hebt 2 dagen na het vrijen nog pijn! huilen van de pijn tijdens het vrijen....

Dat vind ik toch wel heel extreem hoor. Bij jou is de bevalling toch ook al een half jaar geleden? Bij mij is het een paar uur na de sex weer over, en dat vind ik al erg.

Ik zou er toch echt  naar laten kijken.

ja serieus, twee dagen na de tijd als ik er aan kom doet het nog pijn!
en de afgelopen keer probeerden we een ander standje, sinds de bevalling hadden we het alleen op de normale manier gedaan zeg maar. maar door dit standje deed het alleen maar zeerder en toen biggelden de tranen over mijn wangen zo zeer deed het toen.

als ik er naar kijk zie ik verder geen bijzonderheden. een mooi wit streepje.

ik had wel een paar dagen na de beavlling ongelooflijk last van de hechtingen. ik kon niet meer goed lopen,staan en zitten en liggen echt verschrikkelijk. toen huilde ik ook van de pijn. kan ik misschien dan te strak zijn gehecht??????????????????

liefs Wilma

hoi wilma
ik heb godzijdank geen ervaring met hechtingen daaro,en de tips die ik wou geven zijn al genoemd(veel masseren,vrijen is ook massage!).ik mis alleen 1 tip:veel glijmiddel.
ik heb heel snel een "rauw" gevoel van onder tijdens het vrijen en met glijmiddel heb je veel minder wrijving tussen de oppervlakken.als het op is gebruiken we ook weleens babyolie,maar dat vind ik niet zo fris daarbinnen,omdat het er toch niet voor bedoeld is.
sterkte ermee.het lijkt me echt niet leuk als je niet normaal kan vrijen.
groetjes karin

Hallo,
Ik was ook enorm uitgescheurd en ben 3-dubbel gehecht (in laagjes???). Er worden weleens grapjes gemaakt van: doe er maar 1 steekje extra bij.... nou die heb ik dan ook.
Maar goed, ik had nog een afspraak bij de gynaecologe en heb toen gevraagd of ze er nog even naar wilde kijken. Zij heeft het nog aangestipt met nitraat (????) want het bloedde iedere keer weer.
Het is idd zo dat je het goed moet masseren en evt. glijmiddel moet gebruiken.
In het begin deed het bij mij ook pijn en bloedde het iedere keer, maar dat is gelukkig over. Onze kleine is nu ruim 6 maanden en ze slaapt heel goed door
Ik hoop dat het bij jou ook op den duur beter gaat, anders even naar de gyn door laten verwijzen.
Sterkte,
Marie-José

oh ja glijmiddel, heeeel belangrijk! als het op is gebruik ik gewone olie zonder toevoegingen, pure amandelolie bijvoorbeeld.

Wilma, het zou goed kunnen dat je erg strak bent gehecht. Bij mij was dat wel het geval.  Het was echt te strak. Pas toen de hechtingen door mijn vlees gingen snijden durfde de verloskundige het begin en eindknoopje los te halen (ik had 1 lange hechting / 1 draad in plaats van allemaal losse knoopjes waardoor ze het niet goed los durfden te halen)    Ik kon pas weer na 2 weken zitten!! en dan nog huilend van de pijn.

Er zit geen wild vlees bij je litteken? Ik heb wel eens gehoor dat dat ook pijnlijk is en dat dat redelij goed verholpen kan worden.

Ik heb geen wild vlees, dus bij mij is het echt een kwestie van veel geduld en soepel masseren.

ik ben ook in 3 lagen dicht "geborduurd ". dat schijnt juist  wel weer goed te zijn.

Bij mij was het ook een stukje wildvlees. Dat heeft ze toen aangestipt....

ja ik had ook 1 lange draad, bij mij is het uit zichzelf geknapt zoveel spanning had ik erop!
deed echt heel zeer.

maar als ik nu kijk van beneden ziet het er wel heel mooi uit vind ik! een heel mooi recht wit streepje en zie verder geen wild vlees of iets anders gek.

ik ga denk ik maar goed aan het maseren!

mijn vriend stelde vanmiddag voor om nu elke avond seks te hebben, leek hem wel wat zei hij

liefs wilma

Terug
Bovenaan