is dit normaal rond de 28 weken

he meiden jullie zouden wel denken weer een topic , ja dit is een vraag, ik ben gisteren op controle geweest en krijg volgende week groei echo, maar daarna moet ik 2 weken later weer.

Is dit normaal als je zover bent ik kan me het niet meer herinneren van onze dochter dat ik dan al zo snel weer op controle moet,

Ik heb wel last van wat lage bloeddruk en bloedarmoede , en de verloskundige weet nu van onze situatie ( lees andere topic van mij) en ben nog maar 4 kilo tottaal aan gekomen kom niks bij alleen eraf ik blijf op de 69 kilo zitten.

Heb wel pcos en dus moest nu ook vandaag een glucose test doen, maar moet ik me zorgen maken omdat ik vaak op controle moet of is dit normaal?

liefs
 
Ik was in de hele zwangerschap maar liefst 2000 gram aangekomen. Zet het even zo neer dan lijkt het nog wat. Groeiecho gebeurd vaak genoeg en glucose moest ik ook regelmatig laten prikken. HB zelfs elke controle. Ik moest ook heel vaak op controle maar heb me er eigenlijk nooit zorgen overgemaakt.
 
ja dat glucose prikken en groei echo enzo oke dat is logisch omdat ik pcos heb maar meer dat ik volgende week de groei heb dus oke logisch maar dan 2 weken later op controle dat bedoel ik dat herken ik niet bij onze dochter,

Is dit normaal dat je nu al vaker gaat of is het meer wegens mijn situatie?

liefs
 
hoi,

wat ik mijn kan herinderen van mijn eerste zwangerschap is dat bij deze verloskundigepraktijk
je in het begin om de 4 weken tot in de 20 weken, dan om de 3 weken en dan om de 2 weken en dan elke week voor controle.

ik heb geen extra groeiecho gehad maar wel een echo om te kijken of ze goed lag, ik kreeg toen een hele mooie echo van me dochters voetje.
dat was met de laatste controle want 3 dagen later werdt mevrouw geboren.

succes
 
oke, ik zal eens moeen kijken op de afspraken kaart van me dochter ( 3 jaar terug ) die heb ik nog ergens liggen, want heb nu 1 keer gehad van dat er 3 weken tussen zat en nu na die groei echo 2 weken maja, thnx in ieder geval.

liefs
 
Terug
Bovenaan