is dit normaal rond de 28 weken

Wat ik mij bij staat is dat je op het einde van je zwangerschap eerst elke 3 weken komt dan om de 2 weken en dan iedere week. MIsschien willen ze die groeiecho toch voor de zekerheid doen. Ik zou je geen zorgen maken anders hadden ze je echt wel wat verteld hoor.
HOu je haaks
 
Bij ons is een groeiecho normaal met 30 weken en daarna om de 2 weken terug voor controle dus er is niks aan de hand hoor. Als er iets was hadden ze het heus wel gezegd neem ik aan of jij kan het zelf ook vragen als je je zorgen maakt? Juist alleen maar fijn om goed onder controle te staan. Succes.
 
Hoi

Ik krijg ook bij 30 weken een groeiecho. Dit blijkt iets nieuws te zijn bij mijn VK praktijk. Vriendinnen die voor mij zwanger waren hebben dat nooit gehad.
Maar niks om je zorgen over te maken denk ik, als dat zo was geweest dan hadden ze je dat vast wel verteld.

Groetjes Esther
 
he meiden dank je wel voor jullie reactie, ja gaat meer om dat ik om de 2 weken al moet meestal was dat rond de 34 weken , maja is al 4 jaar geleden dat ik bij mijn verloskundige liep, zal wel zo horen

thnx nogmaals.

liefs
 
Terug
Bovenaan