is dit nou innestelingspijn?

He moeke,

gefeliciteerd! na 8 rondes. Ik had me vergist, ik zit ook in ronde 8. Dus hopen dat het voor mij ook deze ronde raak is. Ik heb maar 1 dag die pijn gehad en nu ben ik weer pijnloos. Wel een beetje gammel, maar dat kan ook zijn dat ik niet zo lekker ben. Mijn  nod is pas volgende week zondag, dus nog ff afwachten. Ik hou je op de hoogte hoor. Nu ik dit zo schrijf krijg ik toch weer een btje last van mijn buik. (gek he, je lichaam kan je volgens mij soms echt voor de gek houden).

@mvs: ik denk dat je nod ongeveer 14 dagen na je eisprong is. Ik weet niet hoe lang je andere cyclussen normaal gesproken zijn? Ik denk dat jou cyclus ongeveer 30-32 dagen is, maar dat leid ik af uit mijn cyclussen, omdat mijn menstruatie altijd ongeveer 14 dagen na mijn eisprong is.

Ik ben ook wel een beetje bang dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Omdat het zo plaatselijk en maar één dag was. Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld, maar het zou toch kunnen? Maar ja, wat moet je dan met die positieve ovulatietesten? Nou ja, we wachten het af en na het volgend weekend maar testen als de ongi uitblijft.

Nou, groetjes

Hoi Emmy en Moeke,

Moeke: van harte gefeliciteerd. Had je het toch goed.  Geniet van je zwangerschap.

Een week na mijn eisprong ben ik (gisteren) alweer ongesteld geworden. In eerste instantie toch getwijfeld en gedacht aan een instellingsbloeding. Het was namelijk  weinig en  heel donker bruin, maar heb daarbij ook helder rood bloedverlies. Het is denk ik ook te veel voor een instellingsbloeding. Op naar volgende ronde dus. Ronde 4, dus mag nog niet klagen. Waar ik mij ergens wel zorgen om maak is de korte luteale fases die ik heb.

Hoe gaat het bij jou Emmy?

Groetjes!

hallo,
@moeke gefeliciteerd..

ik heb zelf volgens temperaturen en dat bijhouden in een chart de 21e ovulatie gehad we hebben rond die datum flink geklust.
Ik heb wel een dag buikpijn gehad maar geen bloed, en nu heb ik sinds en paar dagen een zeurende buikpijn onderin mijn buik...

Ik ben al eens zwanger geweest maar toen kreeg ik met 6 weken een miskraam. Ik weet niet of ik toen hetzelfde voel. Ik durf er ook niet over na te denken....Als t goed is zou ik rond 6 april ongesteld moeten worden...Vind t echt ontzettend spannend.
Maar het is echt raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden...ik weet niet wat ik allemaal voel echt raar...

groetjes bianca

hoihoi,

@Emmy. Ik had 2 dagen er tussen zitten zonder krampen hoor, dus je weet het nooit.
Wel naar he dat wachten, pfff.....ik hoef niet meer te wachten en toch kijk ik bij elke wc ronde of ik al ongi ben stom he!!!!!
Op je vraag in die andere topic: Ik heb al   een zoon, moet zooooon zeggen van hem want hij is al 8. Hele bink al.
Ergens ook wel weer heel erg leuk dan dat leeftijdsverschil, hij vraagt me nu de oren van mijn kop, schopt hij al, is het een jongen? Hoe moet hij eten???
haha wel grappig, dit word een lieve goede grote broer denk ik.
Ik hou je in deze topic in de gaten oke??? anders moet ik je steeds zoeken haha.

@mvs, Jammer dat de duivels er zijn. Heb je de glitters en hormoontjes gevangen hier op de site??? Misschien mogen ze geluk brengen komende maand....ik duim voor je

veel succes dames!!!!!

moeke

Hoi bianca,

Krampen kunnen van de eisprong zijn, maar die had je eerder dan de krampen toch?
Bij mij zat er tusen de ei en de krampen zo'n 3 / 4 dagen. Ik heb geen bloed verloren bij het innestelen, wel slijm een week na mijn ei.

Je lichaam kan je idd wel goed voor de gek houden ja das erg vervelend.
Je word er ook zo lekker onzeker van, ik riep vorige week nog, zwanger zijn is leuk maar zwanger worden!!!!!!

Zelf heb ik ook een miskraam gehad maar in mijn geval voelde dat toen heel anders...was ook met 6 weken misgegaan. Maar goed toen voelde ik me ook niet zwanger. Bij mij was het in elk geval niet te vergelijken met een goede zwangerschap.

veel succes met het afwachten

groetjes moeke

hoi moeke,

Ja de tijdens de ovulatie had ik idd last van krampen in mijn buik..
Daarna niks meer toen weer een dag steekjes en nu sinds 2 dagen zeurende  buikpijn, het lijkt wel op de vorige keer maja ik weet t ook niet zeker..

Dat afwachten altijd.. zwanger worden is helemaal niet leuk hahaha

Groetjes

Hey Moeke,

Allereerst van harte gefeliciteerd. Heb even een vraagje.
Had jij ook last van een zeurende pijn rechts in je onder buik en had je
ook gloeiwangen want daar heb ik namelijk last van en ik heb een week
geleden mijn ei gehad? Dus misschien wie weet!! En voor de andere
dames veel succes de volgende ronde. Ik wacht nog even mijn NOD af
op 8 april en dan zien we het wel. Spannend hoor

hee naatje83

Gloeiwangen haha ja ik weet wat je bedoeld, volgens mij vast een voorproefje van de overgang, ik heb het altijd koud maar nu niet meer, hoef ook geen rouche op te doen haha, mooie roze wangen, soms giga rood!!!!

heb jij dat ook dan? Ik had het nog niet aan zwanger zijn gekoppelt maar ja zou kunnen he! De 8e pff moet je ook nog even wachten...
Veel succes!!!!

groejes moeke

Terug
Bovenaan