is dit nou ongezond ??

Hoi,
Ik kom ook uit België (ben wel gewoon Nederlandse) en mijn dochtertje was best zwaar met de geboorte volgens de Belgen, 3700 gram. Maar als je haar nu ziet, 1,5 jaar, is ze echt de dunste op het consultatiebureau en al die Belgjes zijn dikker. Ons dochtertje krijgt zeker geen cola of frisdranken, maar wel appelsap en roosvicee hoor!! Lijkt me niks mis mee, ik vind het belachelijk dat iemand zo gereageerd heeft!!
Groetjes,
Keesje
 
hoi ik heb een zoontje van bijna 3,5 mnd en een dochtertje van bijna 3 jr.
Mijn dochter drinkt van alles. Alleen thee is ze niet dol op. Ze drinkt graag limonadesiroop. Dat is volgens mij nog slechter dan roosviceé. Wij zijn allang blij dat ze drinkt! er zijn nl ook dagen geweest dat ze bijna niet wou drinken omdat ze het rotavirus had. Daardoor was ze bijna uitgedroogd en heeft ze 2 dagen in het zhs gelegen.
We geven haar ook appelsap of groeifruit van appelsientje. Ook lust ze fristi en roosviceé perzik zonder toegevoegde suikers. Dat is niet slecht die laatste. Fristi krijgt ze niet heel erg vaak zo af en toe. Zo proberen we haar afwisseling te geven in haar drinken.

Als jij vindt dat je kind het goed doet moet je zeker niets van anderen aantrekken en gewoon doen wat jij denkt dat goed is voor je kind. Dat doen wij ook.

Groetjes Bianca
 
Terug
Bovenaan