Is dit nou waar of niet?

A

Anoniem

Guest
<p>Is het nou zo dat het zaad niet goed werkt als een man meerdere dagen achter elkaar sex heeft? </p><p>Wij doen het nu om de dag, alleen volgens de kalender zouden we het nu niet doen op de dag van mijn eisprong. Wel ervoor en erna. Lastig dus.... anders word het 3 dagen achter elkaar en dat is misschien een beetje teveel van het goede....</p><p> </p>

Ergens las ik dat het 72 uur duurt voordat het weer 100% is hersteld na een zaadlozing?

Mijn gynaecoloog heeft altijd gezegd dat je inderdaad het beste om de dag seks kan hebben. Toen mijn vriend zijn zaad moest inleveren mocht hij 3 dagen geen seks hebben gehad of gemasturbeerd. Dit omdat dan het zaad op zn best is. Omdat om de 3 dagen natuurlijk niet bevorderlijk is als je zwanger wil raken raden ze altijd aan om de dag. 
Ik heb ook geen seks gehad op de dag van mn eisprong, wel de dag ervoor en erna en ik ben nu 9 weken zwanger :) 

Ik heb ook geen seks gehad op de dag van mn eisprong, wel de dag ervoor en erna en ik ben nu 9 weken zwanger  

Cool! Gefeliciteerd!

Pff ik weet niet of het waar is. Ik heb de 2 dagen voor mijn eisprong seks gehad, op de dag zelf ook en een dag later ook weer... en nu 20 weken zwanger
Dit is mijn tweede zwangerschap. Bij mijn eerste zwangerschap ook de dagen voor, op en na mijn eisprong seks gehad en dat was ook raak. 
Beide keren was ik trouwens in de eerste maand zwanger na het stoppen met de pil. Dus of dat komt omdat we zoveel seks hadden rond de eisprong, of mijn man en k gewoon super vruchtbaar zijn haha, ik weet het niet!

Maar seks erna lijkt me zinloos? Of is dat voor t geval de eisprong toch iets later is?

Ik ben zwanger  geraakt met elke dag sex rond mn ei sprong dus hier werkte het wel hoor?

Terug
Bovenaan