Is dit nou waar of niet?

Ik ben ook zwanger geraakt met alle dagen ervoor en erna seks maar van welke dag het is weet je natuurlijk nooit? Je moet denk ik doen wat goed voelt 

Ik ben ook zwanger geraakt met alle dagen ervoor en erna seks maar van welke dag het is weet je natuurlijk nooit? Je moet denk ik doen wat goed voelt 

In het ziekenhuis raden ze inderdaad aan om de dag seks te hebben zodat het zaad wat "rust" heeft ofzo om te herstellen, en het overleeft ook zo lang in jou dus dan mis je niks.
Bij ons hadden we zondag & donderdag seks en ergens tussen dinsdag en donderdag was de eisprong (ik zat midden in een cyclusmonitoring dus heb een eitje zien groeien en verdwijnen op echos). Inmiddels 17+4 van eem 2eiige tweeling zwanger, wat ik nog altijd bizar vind aangezien ik op de echos maar 1 eitje zag. :D 

Ik werk op de gyn en fertiliteit en vanuit ons ziekenhuis adviseren wij idd om de dag zodat de kwaliteit goed genoeg is :)

Wij hadden 4 dagen voor mijn eisprong seks. Daarna werden we allebei 1,5 week ziek, haha! Ik had het die maand dus al opgegeven, tot ik al 7 dagen over tijd was en toch maar een testje ging doen. En er zit nu toch een dochter van 7 maanden op mijn schoot!

Ik ben 2 dagen voor mijn eisprong zwanger geraakt! Ze zeggen inderdaad dat om de dag het beste is!

Terug
Bovenaan