is dit wel mogelijk?

Effe in het kort. Ik heb pcos. Wordt dus over het algemeen niet zomaar zwanger. Heb na koen voor de zekerheid toch maar een mirena laten plaatsen. Nu grapte ik tegen mijn man al weken, dat het leek of ik zwanger was. Allemaal van die kleine kwaaltjes, vermoeid, zere borsten enz. Maar ja, misschien nog een staartje van de zwangerschap van koen. Vorige week extreem veel buikpijn gehad. Ongesteld geworden in zeer hevige mate. Gisteravond leek het wel of ik weeen had. Heftige menstruatie, stress, dus allemaal logisch. Nou verloor ik gisteren iets wat op een vruchtje leek. Maar dat zou toch helemaal niet kunnen? Bij de controle 5 september zat het spiraaltje goed. Dan kan dit toch geen miskraam zijn?

ik weet het niet maar
er is altijd een kleine kans dat je zwanger
kunt raken met de mirena

zou je het nog kunnen laten controleren?
of het een miskraam was? ook dat weet ik niet

zou toch voor de zekerheid de dokter bellen
of vk laat her er in iedergeval niet bij zitten.
suc6 er mee hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.

Heb een afspraak gemaakt. Donderdagochtend komen. Stolsels die ik nu nog verlies bewaren en meenemen. Het lijkt zo onwaarschijnlijk, ik kan zo goed als niet zwanger raken zonder hulp en dan zou het met een mirena wel gebeuren? Ik heb zelf maar 4 keer per jaar een eisprong. En ongemerkt doet het vreselijk pijn.

als je echt stolsels verliest en iets van een vruchtje denkt verloren te zijn zou het wel kunnen idd.
Ik ben ook door een spiraal heen zwanger geraakt (is toen uitgelopen op een miskraam...)
Maarja zo goed als alleen met hulp zwanger kunnen raken en dan nu misschien spontaan.....
Het lichaam is vol raadsels...
laat je het ff weten??

hoe gaat het verder bij jullie?
Staat 13 nov vast?
En gaat koen mee.
Denk aan jullie....

dikke knuf

13 november staat vast. Maandag en dinsdag blijft koen bij mijn moeder. Woensdag neemt ze hem mee. Hij gaat 's nachts naar mijn moeder en overdag is hij bij ons.

Ik ben ook door de mirena heen zwanger geworden, ook geëindigd in een miskraam. Maar die zat na 4 jaar niet meer goed. Deze is 5 september nog gecontroleerd.

Zeg nooit nooit de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Me schoonzus kon ook niet zwanger worden zonder hulp en is nu toch echt zwanger geraakt zonder hulp na 4maand

goed dat je een afspraak gemaakt
hebt.
ben zeer benieuwd leef met je mee
ook omadat je al zo veel mee maakt
en nog mee gaat maken
veel sterkte avast voor de 13e

laat je het weten wat ze donderdag
zeggen ?

zou vlgs mij best kunnen je hoort wel vaker dat vrouwen toch zwanger worden ondanks hulp (een vriendin van mij ook). sterkte donderdag en heel veel sterkte de 13

Terug
Bovenaan