Sorry voor de late reactie, Het liep allemaal nogal in het honderd en had vanmiddag gereageerd, maar is niet geplaatst.
Het spiraaltje was verzakt. Dat kan gebeuren door afstoting van het lichaam of een zwangerschap. De stolsels kon ze niet goed thuisbrengen of het delen van een vruchtzak waren of vreemd gevormd slijmvlies. Dus weet niet wat het geweest is, maar wij hebben de conclusie getrokken, dat het bijna geen miskraam geweest kan zijn. Gezien de pcos en het spiraaltje. (En mijn gemoedstoestand op dit moment telt ook mee) Het spiraaltje is verwijderd in ieder geval en daarmee ook het hevige bloedverlies en krampen. Die zijn nu toch al een stuk minder. Maar hoe nu verder? Nieuw spiraaltje duurt weer 2 maanden voordat je weet of het goed zit. En wat als het dan weer verzakt? We hadden samen besloten na Koens 1e verjaardag het te laten verwijderen en hopen een 3e wondertje te mogen krijgen. Dat is nog een kleine7 maanden. Ik vind het eigenlijk niet meer de moeite dan. Dus hebben net overlegd en besloten het hierbij te laten en maar zien wat er gebeurt. De kans is niet zo heel groot dat ik zwanger raak spontaan en laat ik heel eerlijk zijn, mijn libido is dit moment tot onder het vriespunt gezakt. (Arme man) Dus we kijken het gewoon een jaartje zo aan. Mocht het spontaan gebeuren, super, en anders volgend jaar maar weer aan de kuurtjes. Ik ga in ieder geval foliumzuur slikken en om de 6 weken testen. Beetje lastig als je zelf geen cyclus hebt.