is dit wel normaal allemaal???

Hoi Sandy,

Waar in Duitsland woon je dan? Mijn man komt uit Herford, in de buurt van Bielefeld (Nordrhein-Westfalen).

~Hilde

Hoi duits meisje, nog even dit: dat zo vaak moeten plassen dat wordt wel minder hoor, ik had de eerste maanden ook dat ik er wel 4 keer uit moest op een nacht. Nu meestal nog maar één keer. helaas wordt ik nu weer wakker gehouden door slapende handen, maar sinds gisteren heb ik polsbandjes (zodat je polsen niet zo knakken tijdens het slapen) en vannacht veel beter geslapen.
succes ermee!

Hoi hilde,

We wonen in Goch das een klein plaatsje vlak bij de nederlandsegrens!!!
Vlak bij kleve!!!!
Wel leuk om ook iemand hier te spreken die wat met duitsland heeft te doen!!!

Liefs sandy 15wken 1dag

helaas herkenbaar. ik sta minimaal 1 keer per nacht naast mijn bed om te plassen. en daarna kom ik ook slecht weer in slaap. bij de eerste had ik dat alleeen in de eerst e3 maanden en helemaal op het eind. nu ben ik 15 weken en slaap nog steeds slecht.

bovendien slaapt ons zoontje ook slecht: die staat 1 tot 3 keer per nacht rechtop in zijn bed. en daar wordt je ook niet vrolijker van.

al met al vind ik het best zwaar, hoe blij ik er ook mee ben. het valt me in die zin tegen. de eerste ging veel gemakkelijker. maar ja. het is maar tijdelijk.

greet

Terug
Bovenaan