Is dun lijntje op test echt zwanger ?????

Jongens!!!

Ik sta te trillen op mijn benen.....
Ik heb al eerder een topic geplaatst omdat ik een week te vroeg ongesteld werd, nou ja bruinverlies had. Ik voelde me zwanger en heb er al 7 testen tegenaan gegooid. Ik moet vrijdag pas ongesteld worden maar heb toch weer een test gedaan. Nu komt er gelijk een licht streepje. Zal het dan echt. Na 2 miskramen en 2 curretages vindt ik het wel eng.
 
Hoi,

Van Harte gefeliciteerd, ook een dun lijntje is een lijntje en dus zwanger.
Ikzelf heb ook 4 dagen voor ik ongesteld moest worden een test gedaan en daar was ook een dun streepje op te zien.
Na een dag nog een test en toen een dikke streep.
Dus ik denk echt dat je zwanger bent, super!!!

Liefs ikke 21w2d
 
Gefeliciteerd joh! Streepje=zwangerschapshormoon in je bloed, heb je dit hormoon niet dan komt er echt geen streepje, zelfs geen lichte. Zo'n test mag je maximaal een half uur nadat je 'm in je urine hebt gedoopt aflezen, daarna is hij niet meer betrouwbaar. Maak je dus geen zorgen als het ding vervaagt. Wil je 't bewaren voor later, dat schijnt te kunnen door blanke nagellak op de strip te smeren. Ik heb 'm gewoon onder de scanner gelegd, nu heb ik er een goede digitale foto van.

Als je miskraam niet zolang geleden is (bijv. drie weken ofzo), juich dan niet te hard, dan kan het hormoon nog in je lijf zitten van de vorige zwangerschap. Dan is het dus een kwestie van afwachten. Ben je zwanger, dan neemt het hormoon toe, wordt je niet ongesteld en is over een week de streep dikker.

Succes, ik duim voor je (zelf na drie misktamen nu 12 weken!)

Groetjes,

Zeeuws meisje
 
Het gaat mij niet om het bewaren maar meer dat ik bang ben dat het bijv een voorgedrukt lijntje is ofzo. Mijn curretage is in Jan uitgevoerd en ben al eens ongesteld geweest. Ik heb al meerdere testen gedaan.

Weet jij of er een test is die gevoeliger is?
 
Hi,
alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik kan je de digitale test van clear blue aanraden, duidelijker kan niet. Zwanger of niet zwanger in het schermpje! Leg hem na het in de urine te hebben gedoopt rustig op de grond en laat hem daar liggen tot de uitslag in het scherm staat, hij is erg gevoelig voor beweging! De rest staat prima omschreven in de gebruiksaanwijzing!
Succes!
Groetjes Jorike

 
hoi mammanikkie,

ik denk ook dat we je mogen feliciteren een streep=een streep= zwanger.
er zijn testen van matcare de ultra die je 6 dagen voor je nod kan doen. heb ik ook gedaan en toen zon vaag 2e lijntje. paar dagen later duidelijk zwanger met de digi van clear bleu.
nu 24+2 wk.

hoop dat alles goed gaat deze keer. succes.

gr. bambi
 
hey meid, gefeliciteerd hoor!
heel herkenbaar ik heb 5 dagen voor mijn nod getest, en ook heel dun lijntje, dit heeft 3 dagen geduurd, ik werd gek en ben alsnog gaan testen bij de dokter, hardstikke zwanger!!
heb gewoon kruidvat testen gehaald, en heb die als heel gevoelig ervaren
succes meid!
 
Terug
Bovenaan