Is dun lijntje op test echt zwanger ?????

Ik begin nu toch te twijfelen. Ik heb nog een kruidvat test gedaan en die gaf geen streepje. Heb zelfs een digitale gedaan en die gaf negatief aan. Ik snap niet waarom 1 test wel een streepje geeft.
 
De kruidvat test staat bekend om zijn gevoeligheid. Ik ben er bang voor dat als de digitale en de kruidvat negatief aangeven dat je helaas niet zwanger bent. Maar van de andere kans als je pas vrijdag je NOD hebt dan ben je misschien te vroeg geweest, dat kan ook.

Is je eerste test toevallig van de etos geweest? Die staan helaas weer bekend om hun voorgedrukte streepje. Ik hoop echt voor je dat je te vroeg bent geweest meis, ik duim voor je dat het alsnog goed zit deze keer, dat verdien je wel na die ellende. Sterkte...

Liesbeth
 
Hoi,

Ik weet dat het errug lang wachten is, maar doe vrijdag nog een test... het is nu wel erg ver voor je NOD.
Ik hoop voor je dat je dan een dikke vette streep hebt!!!

Succes
 
Hoi,

een lijntje is echt wel zwanger hoor, maak jezelf niet gek met allerlei twijfels. Je vertelt zelf dat een eerdere test niets aangaf en deze nu wel.
Dat lijntje kan echt alleen tevoorschijn komen als je hCG in je urine hebt en dat zit er alleen als je zwanger bent of bet geweest. Voor jou geldt het eerste, lijkt me, want een eerdere test was negatief.

Ik heb zelf pas met 2,5 week overtijd positief getest, tot die tijd waren er allerlei testen negatief: de gevoeligheid verschilt nogal per test. Ik heb zelf met sensitest getest, (verkrijgbaar via internet).
Als je het echt zeker wilt weten en je dit niet voldoende vindt, zou ik een paar dagen wachten voordat je weer test: zelf testte ik om de 3 dagen, (vaker heeft niet zoveel zin omdat het HCG maar om de drie dagen zich verdubbelt).
 
Whaaaaaaa! Gaaf!

Nou, ik heb destijds ook 4 dagen 'te vroeg' getest en er verscheen ook een dun lijntje... ik kon het niet geloven en ben toen meteen in de auto gesprongen naar de apotheek en heb aan de apotheker gevraagd of het een 'geldig streepje' was. En of het dat was.

Ben nu 29 weken zwanger! Geniet ervan! En doe over een paar dagen gewoon nog een testje... heb ik toen ook gedaan... gewoon omdat ik het niet kon geloven.

xx
Miepzzz
 
Lieve lieve mensen!!!!!!

Heel erg bedankt voor het reageren.
Ik ben er pas van overtuigd wanneer de clear bleu een "zwanger" resultaat geeft.
Stiekem hoop ik dat die van het kruidvat gewoon gevoeliger was en dat die tweede van het kruidvat te laat op de dag was gebruikt.

Ik wil nog even zeggen dat ik het zo waardeer dat zelfs mensen reageren die al zwanger zijn en toch de moeite nemen om mensen die nog in een twijfelende positie zitten, zo steunen.

Heel erg bedankt jongens en wanneer ik een definitief zwanger resultaat heb laat ik het weer weten.

Liefs een onzekere dame van 28.
 
hoi hoi ik ga je toch feliciteren hoor streep is streep mijn eerste test was duidelijk en mijn 2de test maar heel licht?????
nu ben ik al 21 weken zwanger! en ik kon het ook niet geloven ik ben naar de huisarts gegaan hij heeft getest en toen pas kon ik het geloven ..... maar mijn huisarts zei meteen streep is streep
 
ik heb inmiddels al 2 miskramen achter de rug maar idd ik geloof ook pas als ik zwanger ben .....wannneer ik de digitale van clear belu heb gebruikt en er staat   ZWANGER!!!

 succes...
 
Terug
Bovenaan