Is er al een Arpil mama?

Ook ik ben de 7de uitgerekend en helaa nog geen tekenen. Lees en hoor allemaal verhalen dat de beweging in je buik tegen het einde minder wordt, al dan niet door ruimte gebrek, nou die gaat bij mij ook niet op. En de aanstaande papa maar zeggen: "lieverd hij heeft het gewoon nog veel te veel naar zijn zin bij jou" grrrr Ik wil er wel van af zijn! Drink ook al hele dagen bitterlemon en eet me het schompes aan ananas, maar helaas, ik zal geduld moeten hebben, en laat dat nou net mijn slechtste eigenschap zijn :)

Haha, Maris bitterlemon, die kende ik nog niet.
Bij mijn oudste was ik 42,5 wk. ( toen ingeleid). In die tijd heb ik me suf gegeten aan pruimen eindeloos in warme baden gelegen etc. Allemaal zonder resultaat. Maar als je het wil proberen; sperma schijnt ook de boel op gang te helpen.

Ik ben 22 april uitgerekend. Zelf heb ik wel het idee dat het eerder komt. Maar goed, we moeten afwachten meiden. Het wondertje in ons buik zal wel een mooie datum hebben wanneer hij/ zij jarig wil zijn... Geduld is een schone zaak. Ik zou alleen zo graag willen dat het snel komt, want ik wil het lekker vast kunnen houden, knuffelen enz...

Hier wel last van harde buiken! En dat terwijl ik eigenlijk niks doe... En ons beeb is erg bewegelijk.

Meiden, zet hem op! we kunnen het...

xx

Jahaa, ik ben al mama geworden!!! (was ik trouwens toch al...) Ik was 26 april uitgerekend en ben 2 april bevallen van mijn derde zoon. Ben zooo blij!!!
Iedereen succes met de laatste loodjes!

Leuk dat er hier weer wat gekletst word, iedereen zat op hyves volgens mij...

Vandaag 39 weken en het rommelt al vreselijk sinds 1.5 week. Maar helaas zet het steeds maar niet door.
Ik hoop toch echt dat de kleine zich aankomende week meld en dat ik niet nog 3 weken met dat gerommel en slapenloze nachten zit!

Hoe is het verder met jullie?
Groetjes MMdJ

Terug
Bovenaan