Is er al iemand begonnen met het kamertje?

Onze kamer is al klaar, alleen mn zoon slaapt er nu nog hahaha. Misschien een paar kleine aanpassingen als het een meisje is.
De verhuizing wordt nog wel een hele onderneming.
Joris gaat naar zolder (die kamer moet nog helemaal gemaakt!) en Elias naar Joris zijn kamer.

haha wat grappig wij zijn hier ook bezig met de zolder omdat floortje ook daar gaat slapen en al het goed is de kleine na een paar maanden ook.
De kamer waar floortje nu slaapt word speelkamer.
Dus we zijn druk bezig met de zolder.
De kleine komt straks eerst bij ons op de kamer de eerste 4 maanden in een hangwiegje.

Wij moeten jammer genoeg nog wachten metvde kamer tot aug volgend jaar.... De baby komt bij ons op de kamer en volgend jaar zomer gaan we verhuizen. Eerst rustig hier bevallen en als t kindje een paar maandjes is vehuizen...

we zijn nog niet echt bezig omdat eerst de "was strijk hobby kamer " klaar moet.
dan word onze kamer helemaal gedaan en als laatste die van de baby.
nog twee maandjes denk ik.
kan niet wachten. duurt allemaal zo lang en de tijd lijkt wel te kruipen.

groetjes

Hoi,
Ja we zijn klaar,,haha
De oude babykamer is nu weer vrij, de jongste is verplaatst, ik wil nog wel wat aankleding, maar wil graag eerst het geslacht weten, maar geen stress dus dit keer!
Groetjes

Wij zijn druk aan het klussen op zolder. Onze oudste gaat naar zolder en de baby komt op zijn kamer. In december hopen we de kamer op zonder gemaakt te hebben en dan kunnen we aan de babykamer beginnen. Ik heb al wel het behang ed in huis voor de babykamer. Zo leuk! Daarnaast gaat mijn vader de meubeltjes allemaal alvast opknappen, zodat we in principe in januari klaar kunnen zijn.

Groetjes.

Ook bij ons komt de baby op de kamer en krijgt het een karig aangekleed baby kamertje. Ik heb het iets minder goed gepland onze beeb komt in maart en ons nieuwe huis wordt vermoedelijk opgeleverd in mei dus dan gaan we pas los op de baby kamer

groetjes

Bij ons gaat er ook heel wat veranderen. We gaan voor ons zelf de zolder verbouwen. Ons dochterje krijgt onze kamer, dus die moet ook opnieuw ingericht worden. De baby krijgt de kamer van mijn dochtertje. Mijn Zoontje blijft op zijn kamer dus daar hoeft gelukkig niks te gebeuren
We gaan er in december mee beginnen.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan