Is er al iemand begonnen met het kamertje?

Aangezien wij het hele huis verbouwen en er zaterdag in gaan hebben wij 3 slaapkamers laten zitten. In november/december gaan we verder zodat we in februari helemaal klaar zijn met alle kamers. Dus de babykamer moet nog even wachten. Eerst de andere grote slaapkamer, dan de babykamer en als laatste de 4e slaapkamer.

wij zijn ook met een flinke verbouwing bezig, hadden in april een oud en verwaarloosd huis gekocht en hebben die helemaal gestript en zijn het nu weer helemaal aan het opknappen. dus moet nog een hoop gebeuren, hopen met 2 maanden zover klaar te zijn dat het bewoonbaar is en dan komt de inrichting en aankleding nog.
en in het voorjaar dan gaan we beginnen met een opbouw van de 2de etage, moet het eerst weer beter en stabieler weer voor worden en dan kunnen we pas de devinitieve baby kamer maken op de 2de etage. dus dat duurd nog even.
maar komt allemaal wel weer goed.

groetjes angelique

Wat een boel verbouwingen !!

Wij zijn nog niet bezig, wel begint mijn man te drammen dat we echt stappen moeten gaan maken nu... Dus denk dat we binnenkort wel bezig gaan. Het is nu mijn was/strijk kamer dus daar moet ik een ander plekkie voor vinden...

Onze zoon blijft op zijn eigen kamer en mijn studeerkamer wordt 'opgeofferd' voor de baby. Deze kamer is wel al bijna leeg, en de studeerplek beneden is klaar. Zodra we het geslacht weten, gaan we beginnen met verven en inrichten. Dus nog even geduld!

Ook wij zitten midden in een verhuizing, we hebben vorige week de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en daar moet ook nog ff wat aan gebeuren...
hopelijk kunnen we er volgende maand in en dan gaan we de bavykamer helemaal doen.

iedereen succes met alle verbouwingen/verhuizingen!!

Ook wij moeten gaan verbouwen. Wij hebben in huis nu een ruime en een enorme slaapkamer. De grootste kamer wordt straks in tweeën gesplitst en dan slaapt de baby aan de kant waar al ramen zitten en dan komt de computer aan de kant waar nog geen raam zit. Mocht er in de toekomst een 2e komen dan kan er een raam geplaatst worden en is dat ook een mooie kamer. Nu moet eerst die grote kamer nog leeg en dat is al een klus opzich. Als we nu rustig beginnen dan zijn we hopelijk in december klaar.

Wij zijn allemaal een plaatsje opgeschoven.........onze dochter heeft onze slaapkamer boven gekregen, wij zijn naar een slaapkamer op de benedenverdieping gegaan, en onze zoon is naar de oude slaapkamer van onze dochter gegaan, waardoor zijn kamer vrijkomt voor de baby straks! De meubeltjes laat ik staan op zijn oude kamer, ik doe alleen de aankleding anders, omdat we een meisje krijgen!
Succes allemaal met de verbouwingen/ verhuizingen!
Lfs

Wij hebben vorige week het kamertje besteld, is wel grappig dat het uiteindelijk het kamertje is geworden dat we al leuk vonden op dag 1 van de zwangerschap. In december wordt het allemaal afgeleverd. Mn vriend is ondertussen druk bezig geweest met de studeerkamer leeg halen en vandaag begonnen met behang van de muur af halen. Afgelopen donderdag hebben we het behang uitgezocht, moeten we alleen nog even bestellen, want we konden even opnieuw banen gaan tellen.
Het is wel makkelijker alles uitzoeken nu we sinds vrijdag weten wat het wordt!

Terug
Bovenaan