Is er hier iemand met een baby van bijna 6 maanden die ook nog niet doorslaapt??

hoihoi

dan slaapt ze toch wel 7 uur hoor serietje, als z e 6 uur slapen is het doorslapen
mara krijgt om 23 uur laatste fles en dan om 7 uur weer, maar in het begin was dat om 6 uur

nu 3 nachten weer nachtflesje gehad, ze sliep ook slecht door verkoudheid.

mara krijgt 5 flessen en fruit en groente per dag

ik heb zoiets het zijn maar richtlijnen, je moet naar je kind kijken en die van ons gaat zo haar eigen weg. het zijn flesjes van 180ml dus ik vind het best

maar toen ze nog helemaal niet doorsliep heb ik ook getwijfeld, haar laten huilen stond mij zo tegen, ze huilt toch niet voor niks? en daarbij krijg je zo helemaaal geen rust meer. de fles nachts minderen was ook geen otpie, ik moest echt wachten tot zij aangaf dat het niet hoefde en toen lag ik hele nachten wakker terwijl zij lekker sliep, ik moest helemaal ontwennen. en omdat ik nu ook weer langer kon slapen begon ik ook weer te dromen, dat was gek, en als je droomt kan het ds ook dat je midden in je droom wakker wordt, dan ben ik zo verward en duf of nachtmerries dat kan ook weer.

gr sabine

Sinds afgelopen weekend hadden we besloten om de nachtfles er af te halen, met als gevolg dat ze vanaf toen 5 tot 6 keer zich s nachts meldt voor haar speen. Wanneer ze die heeft is het goed, maar als ze hem weer mist dan is het dus mis. Tussen 5 en 6 uur nemen we haar maar even bij ons in bed, dit vindt ze heerlijk. Mijn man slaapt dan wel verder, maar ik niet, ik wil haar dan toch in de gaten houden.
Ach ja, je probeert wat natuurlijk.
Maar overdag doet ze het geweldig! Dat is natuurlijk ook heel wat waard.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me ook wat te veel aantrek van mensen rond me heen en wat er inderdaad vanaf 6 maanden wordt verwacht...

Dus als jullie nog tips hebben dan zijn die altijd welkom!

(Maar nu pik ik een beetje het onderwerp van Kim in, sorry Kim!)

Hoi hoi,

Onze zoon (geboren op 25-06) slaapt de ene keer wel door en de ander keer niet. meestal krijgt hij tussen 22.30 en 23.00 zijn pap fles.....en als we dan mazzel hebben doet hij het tot 06.00 uur, ik hoop altijd dat hij daarna nog even slaapt, maar meestal vind hij het veel te gezellig ook al zijn de lampen uit, zeg ik niets, hij blijft lief lachen.
Deon eet al wel vollop fruit, maar zijn groenten is nog een probleem, de ene dag wel, andere dag niet....en die flessen....5 per dag gemiddeld...maar het verhogen lukt niet!!drama....zijn er al mee bezig met het cb.....hopen dat het gauw verander.
en ik hoop dat je snel wat meer nacht rust krijgt

groetjes Maranka

aleiyah slaapt ook nog niet door.
wordt gemiddeld wel 7 keer wakker op een nacht.
niet omdat ze honger heeft, maar omdat ze dan haar speentje kwijt is gggrrrrrr.
ze krijgt om 8 uur haar laatste fles.

ik denk niet dat je het moet zien als: ik doe iets verkeerd.

das gewoon t ritme wat nog goed ontwikkelt moet worden, en das bij de een sneller dan bij de ander.

maar zolang hij jengelt, en niet huilt, zou ik eens kijken wat er gebeurd als je er niet gelijk naar toe vliegt.
zou hij dan harder gaan huilen, of zou hij weer in slaap vallen!

liefs, do

Terug
Bovenaan