Is er meer tussen hemel en aarde?

Hoi ladies

Ik wilde dit toch even hier kwijt.
Zoals jullie (misschien) weten verwachten wij een tweeling.
Nou is mijn moeder tot groot verdriet 10 jaar geleden overleden, en we missen haar dan ook heel erg.Ik had de zwangerschap heel graag met haar willen delen.
Nu waren wij vorige week op het kerkhof. En wat stond er op haar graf, 2 paddestoelen.
Nu zul je denken ja er staan overal paddestoelen, maar in al die 10 jaar hebben er nog nooit geen paddestoelen gestaan.We hebben bij andere graven gekeken en nee geen paddestoelen te bekennen.
Wij vinden dit toch heel erg bijzonder en ik wou dit toch met jullie delen.

Ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, maar dat was hiervoor ook al wel.

Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt?

Liefs plodder.

Hoi Plodder,

Ik denk wel dat er meer is dan we kunnen zien.
Ik heb zelf al een aantal keer wat meegemaakt, waanrvan ik dacht: "hoe is het mogelijk??"
Ik vraag het me niet meer af, ik ervaar het gewoon als prettig of bijzonder. Geeft je toch een bepaald goed gevoel...

Liefs Bertine

Hoi Plodder,

Ik geloof heel sterk in zulk soort tekens, en ik vind het prachtig. Ik ben er dan ook van overtuigd dat jouw moeder heel dicht bij jullie is en met je voortleefd. Zelf ben ik 15 jaar geleden mijn vader verloren, maar dat betekent zeker niet dat hij geen rol meer  speelt in ons leven.  
Geniet van zulke prachtige momenten. Ik zou, geloof ik een foto maken van de paddestoelen.  

Heel veel liefs, Annette  

Hai,
Wat mooi zeg, ik geloof ook dat dat toch een teken van je moeder is.
Wij hebben ook zoiets meegemaakt tijdens mijn vorige zws.
De vader van mijn man is een aantal jaar geleden ook overleden, ik heb hem niet gekend. Nu hebben wij hier een mobiel met dolfijnen aan het plafond hangen.
Vanaf het moment dat ik zwanger was begon deze 's avonds uit zichzelf te tingelen.
Heel zachtjes en kalm, alsof opa wilde zeggen dat hij het wel meemaakte en dat het allemaal goed was. Na de bevalling hebben we dit niet meer meegemaakt.
Deze zws zijn de dolfijnen stil, ik denk dat opa wel weet dat we weten dat hij er is.
groetjes Soela

hoi plodder

Mijn oma is in juni overleden, ze heeft nog meegemaakt dat ik zwanger ben.
Maar van mijn nichtje niet, die is in maart uitgerekend. Nou had mijn nichtje
laatst gedroomd van mijn oma, dit heeft ze vaker dat ze droomd over mensen die net
over zijn. En oma had een paar dingen te vertellen oa over de erfenis dat het niet
goed zat. Maar ze feliciteerde haar met haar zwangerschap en dat ze terug komt
wanneer mijn dochter en haar kindje zijn geboren. Ze heeft aan mijn tante , haar
moeder, gevraagd zou oma dat op die en die manier zo gezegd hebben. Ja dat
klonk wel zeker als oma. En ook over de erfenis, want dat was toen nog niet
aan de orde. Dus ja wij denken dat oma haar bezocht heeft. En ik en mijn nichtje
zijn blij dat ze komt kijken als onze kindjes er zijn.

Het geeft wel veel troost groetjes Cindy

hoi hoi

de broer van mijn man is in jan 2003 overleden aan een hartstilstand hij was 40 jaar en lied zijn vrouw achter en 2 dochters toen 6 en 8
mijn man heeft er nog steets veel verdriet van angezien ze zoveel optrokken samen

toen hij overleden was kregen wij wat samen
zijn moeder zei altijd     ik ben een zoon verloren en heb er een schoondochter bij gekregen.

ik was 10 mei 2006 uitgerekend van mijn zoontje  eindelijk kreeg ik toch weeen en heb er dus 2 dagen over gedaan intotaal
ik ben 22 mei bevallen om 8:10 s'ochtens

mijn schoonzus (de vrouw van zijn broer) zou ook meter zijn van ons zoontje
toen ze smiddags kwam kijken     zei ze dat vandaag 22 mei de dag is dat ze zijn getrouwd

wat een toeval he           wij denken dat anton dat vanuit boven heeft geregeld dat ons zoontje precies op hun trouwdag geboren moest worden
alsof ie laat weten   ( ik maak het ook allemaal mee )

groetjes soraya

Hoi Plodder!

Ik ben zelf mn moeder nu bijna 2 jaar geleden verloren, en mis haar net als jij enorm, nu helemaal met de zwangerschap!

Ik denk echt wel dat dit een teken is van haar. Ik las je verhaal en kreeg gelijk kippevel!

Plodder ik denk echt dat je moeder dit als teken naar je toe stuurt.

Geniet er lekker van!

Liefs Patricia

HI.

Nou ik weet zeker dat er meer is tussen hemel en aarden, omdat het in ons gezin al vanaf jongs af aan is gebleken dat mijn zusje mijn moeder mijn tante en ik allemaal een gave hebben.
je hed mijn vaders gezicht moeten zien toen mijn moeder daar op een dag zomaar tegenover hem over begon, voor hem was het onzin.
mijn zusje en ik waren heel jong dat wij er achter kwamen, ze rende een keer midden in de nacht naar mijn kamer, en riep, tine tine kom kijken, ik ging kijken en zag niets, ik dacht dat ze gedroomt had, ze zij dat ze allemaal kleurtjes in haar kamer had.
de volgende nacht zag ik e in mij   kamen, ik rende naar mijn moeder, en zei tegen haar, mamma er zitten gekleurde dingetjes in mijn kamer, en ik kan ze aanraken.
mijn moeder ging kijken en zag niets. mijn zusje kwam 10 minuten later naast me liggen in die nacht en we hebben samen naar de kleurtjes gekeken, je kon ze een kant op sturen, en het was heel raar.
mijn tante heeft net als ik de heelende gaven, mijn moeder schrijft, en we teken allemaal, ik heb alleen de pech dat de kleurtjes nooit meer zijn weggegaan, wat ik die nacht gezien heb, was mijn aura, en die zie ik vandaag de dag nog, net als die van iedereen.
van vrienden teken ik ze nog wel eens, overleden mensen heb ik ook nogal een op bezoek, vooral bij mensen die dat echt nodig hebben, je kunnen je net dat ene doorgeven waarop de nabestaande zich veel beter voelt.
jemig, ik praat hier eigelijk nooit over, mensen in mijn omgeving weten dit allemaal, maar sommige ook niet, de meeste mensen vinden het onzin.
ik heb een vriendinnetje die het eigelijk niet zo geloofde, tot dat ik haar belde een paar weken geleden, ik vroeg waar ze was, ze zei in de auto.
ik zei kijk je dan uit op de weg tussen dronten en lelystad, ze lachte me uit maar ze beloofde dat ze het zou doen, niet veel later belde ze terug, huilden zo hard dat ik er niets van begreep, er was op die weg een tak naar beneden gevallen van een grote boom, doordat ik haar had gebeld was ze alert en kon ze net optijd stoppen en de alarmlichten aanzetten, het was buiten nml pikdonker, en doordat ze alert was heeft ze hem net optijd kunnen zien.
politie heeft binnen 5 minuten toen de weg afgezet, en het verkeer omgeleid.
later moest ze dus toegeven dat ik idd een gave had, haha zo grappig, mensen die je niet geloofde en nu vragen wat ik nog meer weet.

Tja de meeste van jullie zullen mij nu raarder vinden dan dat sommige van jullie misschien al deden, maar so be it, en die paddestoelen zijn zeker een teken, je heb er misschien wel meer gekregen, je ziet ze alleen soms niet omdat het aardse leven veel drukker is dan dat van onze overleden dierbaren, soms vind je iets terug van de overledenen in het karakter van je kindje, soms vind je een ketting of ring terug naar die echt al heel lang kwijt te zijn geweest. soms als je inneens heel onrustig bent, of je man of kinderen, kan dat aanwezigheid betekenen, soms word iedereen daar juist rustig van. blijft moeilijk.

xx martine

Terug
Bovenaan