Is er meer tussen hemel en aarde?

zeker er is zoveel meer!

veel zien en voelen wij echter niet. vind het een heel mooi iets dat je die twee padestoelen hebt gezien, heel bijzonder!

in onze maatschappij worden dit soort dingen echter vaak als toeval of onzin bestempeld, helaas. maar dat komt denk ik doordat we helaas steeds indivualistischer worden en alles snel moet gaan. we bijna niet meer in balans zijn.

geniet er gewoon van, dat je dit mag meemaken.

Wow seg,

wat een verhaal... Vind het schitterend om te horen.
Ik geloof ook zeker dat het een teken is van jouw mama...
Ik zou ook zeker en vast een foto nemen van deze twee paddestoelen!

Ik denk als je alert bent voor zulke dingen, dat je zoiets toch wel meer tegenkomt, maar zoals al gezegd werd gaat dit vaak verloren door de drukte!
Maar ik neem aan dat wanneer je je mama/papa/... verloren bent, je hier toch wel meer alert voor bent!

Echt schitterend meid!!!

Liefs,
van ons...

Hoi Plodder,

Inderdaad wat de andere meiden al schrijven: koester de gedachte dat je moeder bij je is en heel blij is met de twee kleintjes die gaan komen hoor! Dit is haar manier geweest om je te laten weten dat ze nog steeds bij je is!! Of dat nu in de vorm is van paddestoelen of vlinders of wat dan ook!! Wat fijn dat je dit hebt meegemaakt!!

En ja, ik geloof er ook wel in. Ik ben zelf ook "gevoelig" voor meer tussen hemel en aarde. Wellicht omdat ik hoogsensitief ben maar dat weet ik niet zeker.  Ik heb zelf veel Deja Vu's sinds mijn jeugd en ook zie ik entiteiten. Heel af en toe maar hoor maar mijn zintuigen zijn hierin wel meer ontwikkeld. Wij leven in een huis waar de afgelopen jaren de vorige eigenaren zijn overleden en ik heb al een keer een entiteit
's nachts naast mijn bed gehad. Ik ben daar op dat moment toen ik wakker werd wel erg van geschrokken en heb toen gelijk mijn man wakker gemaakt maar het was secondenwerk en daarna is dat niet meer gebeurd. Verder zie ik lichtflitsen in huis 's avonds en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Geniet maar van de gedachte meis!! Je moeder is bij je!

Groetjes,
Rosanne

Hoi

Fijn om jullie reacties te lezen.
Ik weet zeker dat mijn moeder ook bij ons is en dat ze apetrots zou zijn.

Mooi is het om al die bijzondere verhalen te horen, er is echt zoveel meer.
Jammer dat niet iedereen dat inziet.
En het leven is denk ik ook te hectisch om het te zien, en sommige mensen hebben ook alleen maar oog voor zichzelf (nou zeg ik dus niet dat mensen die er niet in geloven alleen maar aan zichzelf denken).

Ik heb ook al tegen mijn man gezegd dat we er eigenlijk een foto van moeten maken.
Ik ga vandaag nog maar eens kijken, ik hoop dat ze er nog staan.

Groetjes plodder.

Terug
Bovenaan