is er nog hoop???

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

het bloeden is vandaag een stuk gemindert, het is nu alleen nog een beetje oud bloed soms!
ik heb nog steeds erg hoofdpijn en erg last van mijn onderrug en nog heel erg moe!!
morgen ga ik weer naar de ha, ben benieuwd!
ik heb vanmiddag wat op internet gezocht over bloedingen tijdens zwangerschap!
er waren veel verhalen over meiden die erg gebloed hebben en toch een goede zwangerschap hebben gehad!
nou wil ik mijzelf niet blij maken met een dooie mus! maar ik hou het wel in mijn achterhoofd!
het vruchtje of het vruchtzakje is er ook nog niet uitgekomen! en er zaten geen klonten in mijn bloed, ik meende vanwel! misschien is dit even vies maar datgene wat ik voor klonten aanzag was gewoon vloeibaar bloed! ik heb er met mijn vingers aangezeten omzo te controleren of er ook wat in zat!
ik moet de echo maar afwachten, ik kan het niet helpen maar ik heb nog steeds wel een heel klien beetje hoop........een heel klein beetje maar...!!!

zijn er trouwens hier meiden die ook veel gebloed hebben tijdens het begin van hun zwangerschap en dat het toch nog goed is gekomen??

liefs Wilma

Hoi Wilma,
Ik kan je niet zeggen of je het vruchtje nog bij je draagt of niet, maar ook ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een bloedinkje gehad.
Niet veel, maar toch.
En ik heb verder een gezonde zwangerschap gehad.
Dus wie weet....is er nog hoop.
Ik zal in ieder geval voor je
Laat je even weten als je de echo hebt laten maken?

Groetjes,
Dyonne (4 wkn + 5 dgn)

jazeker laat ik het even weten wat er gaat gebeuren deze week en wat er uit komt!!!

liefs Wilma

oja jij ook nog van harte gefeliciteert met je zwangerschap he! volgens mij had ik dat nog niet gedaan...hihihi

hoi wilma.

wat een onzekerheid he.

zelf heb ik dit ook gehad bij mijn eerste kindje.
toen wij voor ons eerste kindje gingen, was ik na drie maanden klussen zwanger, maar helaas was dat voor korte duur twwe dagen nadat ik mijn nod moest krijgen veloor ik tijdens het plassen het vruchtje. het was een vlies met een klein doperwtje erin. ik had geen bloedingen en geen pijn. een week naar de miskraam was ik heefig ongie geworden.
weer na drie maanden was ik zwanger. hierbij bloede ik veel. bij de huisarts geweest, maar die zei dat hij niks kon doen en de natuur zijn gang moest laten gaan. na een paar dagen kwam er ook bloed stolsel mee, ik dacht gelijk nu is het over weer een miskraam. weer bij de huisarts langs, ik kreeg een verwijsbrief mee voor de gyn. kon twee dagen later terecht. inmiddels was het bloeden bijna over. bij de gyn kreeg ik in binnenwaartse echo. en wat ik zag kon ik bijna niet geloven maar het was toch echt waar een stevig kloppend hartje.
inmiddels is mijn dochter 14 maanden.

wat je al zei dat er meerdere zijn die dit mee gemaakt hebben.
ik hoop zo voor je dat ook bij jou alles goed mag gaan. het is je zo gegund.
we leven allemaal met je mee.

liefs henny

misschien een idee om je vraag bij het zwangerform te zeten, die zijn zwanger en hebben dit misschien ook mee gemaakt.

hoi henny,

jee wat een verhaal zeg! nou ben benieuwd!
ik ga morgen naar de ha en dan laat ik het nog even weten!
ja dit verhaal staat ook op de zwangeren forums!

liefs Wilma

Nou dit is wel super spannend dus!!!!
Wel goed dat je hoop hebt,probeer positief te denken!!!
Als je geen vruchtje hebt gezien moet het er nog zitten zou je denken!!
Heel veel succes en ik ben super benieuwd!!
Ik duim voor voor je!

Liefs Mikkie

Hoi Wilma,

veel succes bij de HA vandaag, hoop dat alles toch nog goed is, ik zal voor je duimen!
Laat je het ons snel weten?

Terug
Bovenaan