is er nog hoop???

ik ben zo brutaal geweest om na mijn bezoek aan de HA vanmorgen de gyn zelf maar te bellen, omdat hij mij niet door wil stuuren!
volgens de HA moet ik nog een dikke week wachten!!!!
dacht ik niet!!!!!
ik word zometeen teruggebeld door het ziekenhuis, de assitente gaat even overleggen met mijn gyn.

ik hou jullie op de hoogte!
het bloeden is gestopt, zo nu en dan een paar veegjes oud bloed

liefs Wilma

Goed dat je zelf de gyn hebt gebeld zeg! Belachelijk dat je anders een week moest wachten!

ja dat vond ik ook!!!! eikel...!!!

maar ja ik wacht nu nog op het telefoontje van de gyn...pfff wat kan wachten dan lang duren..

Oh, Wilma, ik hoop zo dat het vruchtje nog zit waar het zitten moet en dat het gezond blijkt! Erg stoer dat je zelf de gyn hebt gebeld. Tis jouw lijf, dus wie is de ha om te zeggen dat je nog zo lang zou moeten wachten?! raar hoor.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes
we duimen allemaal voor jullie!!
xxx Annette

he wilma

had net ook al op een andere topic van je gereageerd..., ma ik durfde dat eerst niet te vertellen,ma ook ik ken een vriendin die zwanger was in het begin en ook enorm ging bloeden net alsof ze ongi werd... ze dacht ook gelijk an een miskraam...het werd ook gelijk tegen haar gezegd,alleen toen het onderzocht werd was er nog steeds dat vruchtje!!!! ze had een te hoge bloeddruk,en moest het wat rustiger aan doen!!! na een paar dagen werd het bloeden al wat minder!!! ik wil je absoluut geen hoop geven,ma denk dan es aan al die meiden die gewoon ongi zijn tijdens de zwangerschap??

ik leef erg met je mee,en ik ga voor je duimen dat het goed komt!!!!
sterkte!!!

liefs cenn

Hoi Wilma,

kun je niet een verloskundigenpraktijk bij jou in de buurt bellen en vragen of ze een echo willen maken, even snel tussendoor...
Ik weet dat het vergezocht is misschien, maar het is zo erg om nog een week in onzekerheid te zitten!

Terug
Bovenaan