Hallo iedereen,
Ik lees sinds mei mee op het forum, maar nog nooit gereageerd ofzo.
Lees graag al jullie verhalen en reacties.
Vind het ook super om te zien dat iedereen elkaar hier echt probeerde te helpen, en niet elkaar zwart loopt te maken zoals op de meeste forums.
Ik zal me trouwens eerst even voorstellen.
Ik ben Manon en ik ben 23 jaar en mijn vriend is 25.
Ik januari zijn we 8 jaar samen en wonen nu ruim 3 jaar in ons eigen leuke huis.
Mijn vriend zegt altijd al dat hij kinderen wil en zegt hier nu ook aan toe te zijn, maar wacht tot ik dat ook ben.
Ik vind mezelf eigenlijk nog te jong. Wat denken jullie qua leeftijd wanneer dachten jullie eraan toe te zijn?
Ik vind kinderen wel echt heel leuk en heb echt genoten van de kraambezoeken die we laatst hebben gehad. Echt geweldig om zo een klein wondertje in je armen te hebben.
Ik lees veel op deze site en kijk ook veel naar de bevalling series op tv.
Hetgeen wat me eigenlijk heel erg angstig maakt is de bevalling.
Hoe stonden jullie hier tegenover voor en tijdens jullie zwangerschap?
Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen zodat ik misschien iets zekerder kan worden over mijn beslissing.
Groetjes een twijfelde Manon.
Ik lees sinds mei mee op het forum, maar nog nooit gereageerd ofzo.
Lees graag al jullie verhalen en reacties.
Vind het ook super om te zien dat iedereen elkaar hier echt probeerde te helpen, en niet elkaar zwart loopt te maken zoals op de meeste forums.
Ik zal me trouwens eerst even voorstellen.
Ik ben Manon en ik ben 23 jaar en mijn vriend is 25.
Ik januari zijn we 8 jaar samen en wonen nu ruim 3 jaar in ons eigen leuke huis.
Mijn vriend zegt altijd al dat hij kinderen wil en zegt hier nu ook aan toe te zijn, maar wacht tot ik dat ook ben.
Ik vind mezelf eigenlijk nog te jong. Wat denken jullie qua leeftijd wanneer dachten jullie eraan toe te zijn?
Ik vind kinderen wel echt heel leuk en heb echt genoten van de kraambezoeken die we laatst hebben gehad. Echt geweldig om zo een klein wondertje in je armen te hebben.
Ik lees veel op deze site en kijk ook veel naar de bevalling series op tv.
Hetgeen wat me eigenlijk heel erg angstig maakt is de bevalling.
Hoe stonden jullie hier tegenover voor en tijdens jullie zwangerschap?
Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen zodat ik misschien iets zekerder kan worden over mijn beslissing.
Groetjes een twijfelde Manon.