Is het al vrijdag?

A

Anoniem

Guest
Lichte zenuwen hier.....Is het al vrijdag? Zou ik vandaag dan misschien toch een testje proberen? Je weet maar nooit, misschien test ik nu al positief! Er staat toch op die testen dat je 4 dagen van te voren kunt testen? (Je moet alleen niet de achterkant van de verpakking lezen, want daar staat dat slechts 52% van de zwangere vrouwen op dat moment positief test.) Geldklopperij als je het mij vraagt. En toch probeer ik het en wat valt het dan weer tegen als er staat dat je niet zwanger bent. Een echte reden om te denken dat ik zwanger ben heb ik niet. We hebben wel precies op de dagen geklust dat mijn ovulatietest aangaf dat ik vruchtbaar was, maar dat wilt nog niets zeggen. Het enige waar ik af en toe last van heb is een stekende pijn ter hoogte van mijn liezen. Zowel links als rechts. Maar ja, is dat nou een teken? Ik weet het niet hoor. Vanmorgen voelde ik een lichte misselijkheid, maar dat is volgensmij meer omdat ik mezelf zo druk zit te maken dan van wat anders.
Achja, we zullen nog even moeten wachten. Morgen en overmorgen moet ik weer werken, dus dan zal de tijd sneller voorbij gaan!!
Groetjes!

haha je bent echt ongeduldig! snap het wel hoor! Probeer te wachten tot vrijdag is mijn advies..
Met werken gaan de dagen inderdad sneller. Laat mij de komende +/-20 dagen maar werken ;-)

Je lichaam / hormonen kunnen je goed voor de gek houden..

suces met het aftellen van de dagen, uren en minuten. Liefs

Ow wat spannend allemaal weer!! Vreselijk die spanning! Ik had eergisteren ook steeds die kloppende pijn rechts onderin mijn onderbuik (eierstok?) en ben toch ongesteld te worden. Mensen kunnen wel zeggen dat we niet teveel moeten hopen maar das zo makkelijk gezegd!

Succes, is alles wat ik zeggen kan en dat ik natuurlijk hoop dat het zo is!

xxxxxxxxxxxxxx me

Oei, heb ik dan 2 kloppende eierstokken ;)? Haha, zou in mijn geval goed kunnen want ik ben een 2 eiige tweeling. Dit is iets wat erfelijk is en 1 eiig is puur toeval, speling van de natuur.
Ik ga maar eens sporten, even de gedachten verzetten!! xxx

Haha, heel goed om je gedachten even te verzetten! Ik zou inderdaad ook zeker wachten tot vrijdag, anders is het misschien een teleurstelling als het nu negatief is, terwijl je misschien toch zwanger bent.
Ik hoop het voor je,

Liefs

hahah... Ik zou ook even wachten tot vrijdag...maar bij mij beginnen de zenuwen ook al op te lopen.. en ik weet het pas zeker volgende week dinsdag!! pfhh hoop dat het raak is maar heb alweer twijfels..
Kreeg vanmiddag opeens een grote puist op mij kin!!! Normaal kreeg ik dit vroeger altijd rond mijn menstruatie... maar liep gister misselijk op mijn werk rond!!! Hoe werkt je lichaam toch he..

xxx

Hahaha, het ene ongeduldje wordt opgevolgd door het andere ongeduldje ;-)

Ontzettend begrijpelijk dat je nu al wilt testen en dat je nauwelijks nog kunt wachten tot vrijdag. Ook ik had hele rare steken (spierpijnkrampachtig) in mijn liezen en voelde gewoon dat ik zwanger was.
Uiteindelijk heb ik er wel vier tests doorheen gejaagd voordat ik eindelijk positief testte... Beginnend anderhalve week voor NOD (What was I thinking?!?!)

Uiteindelijk heb ik één dag voor NOD positief getest met een Kruidvattest. En wat toen.... ?? Geen ultieme blijdschap en opluchting, want het is nog zo vreselijk vroeg dat ik bij iedere stap die ik zet bang ben dat het frummeltje eruit valt, haha! (begrijp me niet verkeerd, ik ben natuurlijk wel blij)

Als je het kunt opbrengen, zou ik wachten. En tot die tijd zoveel mogelijk van je af kletsen over je zenuwen. Daar is het forum voor ;-)

Succes!!!

Veel liefs,
Melian

Nog zo'n juffertje ongeduld hahaha! Ik ben zelf precies zo hoor! Zou wel wachten tot zaterdag om te testen als je dan niet ongi bent. Pffff, weer dat rotwoordje....wachten....volgens mij bestaat het leven voor ons uit klussen en wachten haha! Heel veel succe met wachten meid en ik duim voor je!!!!

Liefs!

Terug
Bovenaan