A
Anoniem
Guest
Lichte zenuwen hier.....Is het al vrijdag? Zou ik vandaag dan misschien toch een testje proberen? Je weet maar nooit, misschien test ik nu al positief! Er staat toch op die testen dat je 4 dagen van te voren kunt testen? (Je moet alleen niet de achterkant van de verpakking lezen, want daar staat dat slechts 52% van de zwangere vrouwen op dat moment positief test.) Geldklopperij als je het mij vraagt. En toch probeer ik het en wat valt het dan weer tegen als er staat dat je niet zwanger bent. Een echte reden om te denken dat ik zwanger ben heb ik niet. We hebben wel precies op de dagen geklust dat mijn ovulatietest aangaf dat ik vruchtbaar was, maar dat wilt nog niets zeggen. Het enige waar ik af en toe last van heb is een stekende pijn ter hoogte van mijn liezen. Zowel links als rechts. Maar ja, is dat nou een teken? Ik weet het niet hoor. Vanmorgen voelde ik een lichte misselijkheid, maar dat is volgensmij meer omdat ik mezelf zo druk zit te maken dan van wat anders.
Achja, we zullen nog even moeten wachten. Morgen en overmorgen moet ik weer werken, dus dan zal de tijd sneller voorbij gaan!!
Groetjes!
Achja, we zullen nog even moeten wachten. Morgen en overmorgen moet ik weer werken, dus dan zal de tijd sneller voorbij gaan!!
Groetjes!