Is het al vrijdag?

... klussen, wachten en supermeiden ontmoeten die in hetzelfde schuitje verkeren... ;-)

Jullie toveren toch weer een glimlach op mn gezicht! Gelukkig ben ik niet de enige :). Achja, ik ben nog nooit geduldig geweest, dus laat staan hiermee. Nu op het moment ben ik even helemaal zen, want ik ben wezen sporten ;). Voel me beresterk en vind het nu no problemo om tot vrijdag of zelfs zaterdag te moeten wachten. (waarschijnlijk is dit morgen weer over, maar ik geniet ervan zolang het duurt haha) Ik ga nu een duik in mn badje nemen en dan lekker mn bedje in. Dan zijn we alweer een dagje dichterbij! Weltrusten meiden x Maris

Spannend zeg!
Dat ongeduld hoort erbij helaas.
Ik hoop dat je vrijdag een positieve test hebt.
Succes met afwachten!

Tjaaaaa we begrijpen het volledig! T stikt hier van de ongeduldige kipjes haha! En we spammen ieder om de beurt elkaar vol met dit soort berichten, helpt enorm, dood de tijd en zorgt voor gezellig samen wachten wachten en wachten.... Ik moet nog tot 25 mrt!!! Grr.... Dus ondertussen wacht ik dan eerst mee met jou bijvoorbeeld.... :) en daarna ben ik zelf wel weer aan de beurt met zenuwen!

Spannend!!!
Lfs

Terug
Bovenaan