Is het bij jullie ook zo'n tsunami?

A

Anoniem

Guest
Als je ongesteld bent.
Vreselijk! Ik heb echt mega buikpijn en heb gevoel dat ik compleet leeg loop.
Ik loop bijna de hele dag tampons te wisselen.
En dat terwijl ik dat vroeger nooit zo erg had. Maar na mijn bevalling...niet normaal meer.

Hahaha moest wel lachen om hoe je dat hier neer zet!!
Maar bij mij is het inderdaad ook wat erger als voor de zwangerschap. Het duurd langer (als ik de laatste pil van de strip heb geslikt ben ik de dag erna ongesteld! Of zelfs al in de laatste week van de strip) maar vooral weer wat meer last van mijn onderrug en buikpijn, en.....chagareinig!!!!

X 4dec (waarom is mijn lettertype ineens anders!?!??!?!)

hahahaha, wat een grappige omschrijving!

En chagrijnig... niet te kort... Laatst zaten Heather (die zat midden in een groeistuip)  en ik samen chagrijnig te nukken op de bank. Zooo zielig voor mijn vriend. Die had ook echt zoiets van ´alsof jullie alletwee ongesteld moeten worden ´. Tja, wen er maar aan

KT

Ja, ook hier is het elke maand springvloed. Al wordt het wel weer wat minder. Maar ik ben het wel langer dan anders.
En ik ben ook giga-sjacho. Wordt er zelf moe van. Hier zijn nu drie 'meiden' in huis, dus over een aantal jaren krijgt papa-lief het helemaal voor zijn kiezen.
Sil

hier is het ook veel erger als normaal, maar wordt wel steeds minder heftig, ben ook wel erg chaggie en heb meer buikpijn dan dat ik had

Hey memmies!!!!!

ik ben meteen na de bevalling weer met de pil begonnen en ik heb niet meer klachten als voor de bevalling!!! Weer een gelukje!!!

xx mem van Anniek 151106  

Hier ook de tsunami haha.
Ik ben van ellende maar weer aan de pil gegaan,eigenlijk tegen mijn zin in.
Na de vakantie stop ik er weer mee dus hopelijk is het dan iets minder.
Om het maar even plat te zeggen,ik kan de tampons de eerste 3 dagen niet aangesleept krijgen. Hopelijk word het minder nu ik bijna  mijn eerste strip op heb.

Groetjes Mikkie.  

Hebben jullie ook dat jullie zooooo ontzettend snakken naar lekkere dingen ( vooral chocalade!!!! in mijn geval...) als jullie ongesteld zijn????
Ooooh mijn lichaam vraagt dan gewoon echt naar ALLES wat maar lekker is!
Ben nu ongesteld, en dacht echt dat ik afgelopen week was bijgekomen maar heb me vandaag gewogen en er was zelfs weer iets af
Heb me wel ook ingehouden moet ik zeggen hoor...Maar ik heb zoooo'n zin! Liefste ren ik nu naar de kast en eet ik alles op wat ik maar kan vinden

Terug
Bovenaan