Is het bij jullie ook zo'n tsunami?

Hoi... en tja hahaha hier ook een tsunami
Het vloeien valt wel mee, maar ik heb gewoon weer het "gevoel" dat ik moet baren!! hahaha Dit zijn echt ronduit gewoonweg weeen die ik heb! in mijn benen rug en buik!
Ik had altijd wel krampjes, maar dit is echt bizar....

groetjes Debby mv B'Elanna

O ja, 4 december, ik heb dat ook de dagen voordat ik ongesteld moet worden.
Nu ben ik het en heb ik nergens trek in.
Maar ik kon vrijdag alles wel opeten wat ik zag!

Ben trouwens wel blij dat ik niet de enige ben die het zo erg heeft gekregen na de bevalling. Het zal er dus wel een beetje bij horen.
Idd. de tampons zijn niet aan te slepen, hahahaha....

Hier was het ook iedere keer raak. Ik had hier vorige maand al een topic over gehad (ging toen over tampons). Maar..... ik ben nu eindelijk eens een keer 'normaal' ongesteld geweest. Nou ja, heb 1 dag om de 2 uur die tampon moeten verwisselen en dat was het. Daarna 3 dagen om de 4 uur en gister was het bijna niets meer. En ik heb dit keer ook niet met vreselijke buikkrampen op bed gelegen. Het lag dus niet aan de tampons, want dat dacht ik toen. Het is een aantal keer gewoon erg veel geweest.
Ik moet het natuurlijk niet te hard roepen, maar denk dat het allemaal wel weer goed gaat komen.

Groetjes,
Natasja

Ook hier elke maand feest, ik menstrueerde voor de zwangerschappen altijd weinig zelfs na de curretage was het gewoon weinig nu zijn de tampons niet aan te slepen! Ook ik heb vreselijke rugpijn als ik het moet worden en ben en ik ben nu soms wel 9 dagen opoe echt niet leuk! Tijdens mijn eisprong heb ik ontzettend last van enorm slijmverlies echt heel smerig dat had ik voorheen ook nooit (?) soms voel ik het er gewoon uitlopen! Volgens de gynaecoloog is het normaal na een keizersnede maar gisteren had ik toevallig weer zo'n slijmsliert met een beetje bloed erin (sorry voor de smerige details) terwijl ik 1,5 week geleden ongesteld ben geweest. We kijken wel, is het over 5 maanden nog zo (dan ben ik een jaar geleden bevallen) dan trekken we maar eens aan de bel.

Groetjes,

Puk

Ha,

Oeps, echt vrolijke vooruitzichten zijn dit niet... Ik geef nog volledige borstvoeding (hoop eind deze maand af te bouwen als Naomi een half jaar is) en ben nog maar 1 x na de bevalling ongesteld geweest. De eerste dag wel wat meer bloedverlies, maar verder was het wel aardig normaal.
Maar als ik dit zo lees staat me nog heel wat te wachten...:)

Wilmi

Terug
Bovenaan