Is het een meisje????

A

Anoniem

Guest
Moet even iets kwijt hier.

Ik heb afgelopen dagen al zo vaak moeten horen dat ze denken dat Anne-Sophie een jongen is.
Ze heeft ook nog niet zoveel haar maar toch draagt ze eigenlijk altijd een jurkje.
Vandaag bijvoorbeeld:Ze had een spijkerjurk aan met een roezelrandje aan de onderkant en een roze legging en roze roezelsokjes en roze schoentjes.
En dan een felroze jasje en een roze speen en speltjes in haar haren.
Vragen er mensen: hoe oud is tie? En hoe heet tie?
ALs ik dan zeg dat ze Anne-Sophie heet zeggen ze: o is het een meisje????
Afgelopen week ook iemnd die zei: ach wat een leuke knul. Enz.
WOrdt er soms echt niet goed van.
Vraag me af wat ik nog meer kan doen om heel duidelijk te laten zien dat het een meisje is. Ik zie het echt heel duidelijk, en dan die kleren die ze aanheeft.
Hebben nog meer moeders hier mee te maken?

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Natuurlijk is het makkelijk om tegen je te zeggen: trek je er niks van aan, maar ja het is niet leuk natuurlijk.
Ik heb het 1 keer gehad, Feline had iets roze's aan met een jurkje en toen zei een meneer (jaar of 35) is het een jongetje of meisje.
Ik vond het zo erg dat die man dat zei, maar nu denk ik: je bent gek vent hahaha
Als ik jou was zou ik er trouwens niks tegen doen, ik heb heel lang kort haar gehad en leek ook op een ventje. Zelfs toen ik 12 was dachten mensen vaak dat ik een ventje was. Komt vanzelf goed, nu ziet iedereen wel dat ik een meisje/vrouw ben.

groetjes Mariska

Hallo!
volgens mij denken heel veel mensen standaard dat een baby een jongetje is, pas als er echt vlechtjes/staartjes in het haar zitten is het een meisje...... Alice heeft ook nog niet veel haar, wel een ROZE jas, slofjes waar roze op zit en meestal ook nog een roze tshirt ofzo en toch krijg ik regelmatig te horen dat HIJ zo goed groeit!
Niks aan te doen, misschien zeggen mensen het wel omdat ze het erger zouden vinden als ze tegen een jongen zouden zeggen dat het een meisje is????

Groetjes

Hoi,

wij hebben een blauwe wandelwagen. Dit vonden we eenvoudig weg de leukste kleur. We hebben wel een meisje. Ook zij draagt heel vaak roze kleertjes en dan nog denkt iedereen dat je een zoontje hebt. Is misschien ook wel onze fout een blauwe wandelwagen maar we waren gewoon meteen verliefd op de kleur.

Groetjes
INge

Hoi Inge,

Ook wij hebben een blauwe kinderwagen terwijl wij wel al wiste dat het een meid werd.. Mijn vriend mocht de kleur uitkiezen hihi.. maar ik vind het ook een mooie kleur blauw hoor...EN tja soms heeft Jennifer een spijkerbroek aan met een groen shirtje en dan denken ze al gauw een jochie... (terwijl ze paarse slofjes aan heeft).

Ik denk dat je dit nog wel ff zou hebben..totdat die kleintjes wat langer haar hebben...  

Hoi Ilone,

Wat voor een kinderwagen hebben jullie. Volgens mij zijn er niet veel in het blauw. Wij hebben de Quinny.
Ik trek me er niet zoveel van aan hoor als ze zeggen dat het een jongetje is. Af en toe zeggen we zelf wel eens dat ze zich net al een jongetje gedraagd. Ze vind alles wat wild is geweldig. Ze heeft ook twee neven en een neefje en geen nichtjes dus misschien is het maar goed ook. Ze zal ook hoogswaarschijnlijk nooit een nichtje krijgen. De enige manier op nog een meisje in de families (van mij en van mijn man) zal zijn als wij zelf nog een dochter krijgen.

Groetjes
Inge

Hoi hoi,

Wij hebben de Koelstra!!!  

Ook Jennifer vind wild helemaal leuk, begint ze echt hardop te lachen..hihi.. zo prachtig.
Gisteren hebben we ff "gestoeid" op bed..haha ik lig dan helemaal in een deuk hoor!! Haar een beetje omgooien en dan moet ze weer zoveel moeite doen om te gaan zitten en dan weer omgooien en kietelen..vind ze prachtig!!! Niet te lang dan..hihi... gekke meid!

hoi hoi

hierro denken ze wel eens dat Ryan een meisje is hoor

toen hij in het ziekenhuis lag zeiden ze heel vaak : o RIANNA een MEISJE

uhh NEE   Ryan een JONGEN duh.

en als we in de stad zijn en ergens wat zitten te drinken zeggen ze ook vaak o is een meisje he

Kind heeft : een knal blauwe wandelwagen , meestal blauwe schoentjes of een blauw shirtje aan en heeft echt een jongens koppie

maar dat komt omdat hij hele mooie lange wimpers heeft
dus denken ze vaak o een meid

mooie jongenskop met lange wimpers toch???????????

groetjes moekje

Terug
Bovenaan