Is het een meisje????

moet RIANNE zijn ze spreken het verkeerd uit

die a is een e

hierboven geschreven

Soms vind ik dit zo irritant. Laats was ik met Eva aan het winkelen, had allemaal roze dingen truitjes, jurkjes etc. Ook had ze een legging aan met een spijkerrokje en een roze truitje. Zegt een ouwe taart och wat een mooie jongen  dus zeg ik heel beleefd ach mevrouw het is een meisje hoor. Zegt ze jaaaaah maar tegenwoordig kun je het heel moeilijk zien want, ze trekken de kinderen maar van alles wat aan , Nou ik heb werkelijk nog nooit een jongen gezien met een legging een spijkerrok een een roze truitje die dan ook nog van zijn moeder allemaal roze MEISJES dingen krijgt .

Liefs Linda,

Ps ze lijkt toch ook niet op een jongen!!!!

Het is toch een echt meid dacht ik zo.
Ik laat de mensen maar praten voortaan maar soms kan ik me er echt wel een beetje boos om maken.
Laat ze eerst eens kijken voordat ze iets zeggen.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Duidelijk een meisje hoor! En laat ze maar lullen, die mensen zijn niet wijs!

groetjes Maris

Toen onze dochter nog heel klein was, wist een mevrouw in de supermarkt dat zij een jongen moest zijn vanwege de "donkere kleren". Ja, een groene ribjas, die ook wel voor een jongen zou kunnen. Maar de ROZE MUTS dan????
Mensen kijken gewoon niet goed, en roepen dan maar wat. Ik trek me er niks van aan, iedereen die onze kleine langer dan een paar seconden bekijkt vindt dat ze echt een meisje is, ongeacht wat ze aanheeft!

Hahahaha, herkenbaarrrrrr en superirritant. Ook mijn Eline steken we vanaf geboorte af aan in roze.. En zeker eens per week vragen ze wat het is, een jongen of een meisje. Zelfs toen ze een roze hoofddoekje ophad.... En een bijpassend roze rokje...

Maar zon opmerking van: tegenwoordig trekken ze die kinderen maar van alles aan????Ik heb ook nog nooit een jongen in roze roezeltjes gezien. Misschien wel een meid die lekker stoer gekleed is, maar dat is zo erg toch niet? Het zat die mevrouw denk heel erg dwars!!!

Terug
Bovenaan