Is het mogelijk om na 5 maanden na...

Hoi

Na de geboorte van mijn zoontje ben ik bv gaan geven. Ik heb dat maar 6 weken volgehouden. Ik had erg veel last van kloofjes en pijn enzo. En mijn zoontje vond het heel moeilijk om goed de borst te pakken. Na 6 weken ben ik dus gestopt. Eerst was ik heel blij dat ik ervan af was, maar na een weekje kreeg ik al  spijt. Ik heb uiteindelijk nog geprobeerd weer te beginnen, maar hij weigerde echt de borst. Toen heb ik maar besloten dat het niet meer zou lukken. Ik heb het er nog steeds wel moeilijk mee, maar ik richt me nu maar op het feit dat ik het bij een evt volgend kindje gewoon weer kan proberen. Mijn zoontje is nu heel gelukkig met zijn flessen en het is voor mij ook veel prettiger (geen pijn en frustratie meer). Maar als ik mijn vriendin haar zoontje de borst zie geven steekt het nog wel steeds.
Ik kan me dus levendig voorstellen wat je bedoelt. Als je nog wilt gaan voor bv wens ik je heeel veel sterkte. Tijdens de periode dat ik wilde stoppen heb ik heel veel gehad aan een vrijwilligster vna borstvoeding natuurlijk die ik kon bellen. Als je wilt kan ik je haar telefoonnummer wel geven.

Groetjes
Caroline
 
Bedankt voor jullie reactie's, maar ik denk toch dat het niet
gaat lukken, hoe graag ik het ook wil.
Het is 5 maanden geleden, en hij heeft de borst maar een week
gehad.
Maar voor de tweede hoop ik langer te kunnen geven...
 
Terug
Bovenaan