Is het normaal dat je je kind veel voelt en dan weer niet??

quote: Najz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2007 11:03:50'));

Ik voelde mijn kleintje ook al rond de 16deweek. En soms waren er dagen dat ik ook niks voelde nu ik 29weken ben, voel ik het   iedere dag schoppen. Er worden hele tae-bo lessen gegeven in mijn buik hahah. Ik hoorde wel laatst van de verloskundige dat je  de kleine rond de 28ste week iedere dag hoort te voelen. Maar zoals al eerder werd aangegeven moet je op je gevoel afgaan.

Wanneer het je niet lekker zit de verloskundige bellen.

Groetjes

Hoi Ingrid, het is ondertussen maandag en ik weet niet of je je kleintje ondertusen al hebt gevoeld, maar als ik jou was zou ik wel naar het ziekenhuis bellen hoor.
Als je het al 4 dagen niet hebt gevoeld dan wordt je toch gek. Ik zeg niet dat er iets aan de hand is, ik ben geen dokter alleen ook een onzekere zwangere en ik zou dus wel naar het zieknhuis gaan. Je bent echt niet de enige die daar komt met de vraag of alles nog goed is en daarnaast heb je, vind ik, gewoon een goede reden om onzeker te zijn. Jullie hebben al zoveel meegemaakt.
Alles zal gewoon goed zijn, maar ik raad je aan om volgende keer gewoon naar het zieknhuis te gaan!!. wat kan jou het schelen wat andere denken, het gaat hier wel om jou kindje.

Gisteren dacht Frummel laat ik mijn mamma maar eens laten weten dat ik er nog ben... Het was niet heel heftig maar er was duidelijk iets gaande in de onderbuik. Ik ben dus weer een beetje gerustgesteld al zal ik dan pas echt zijn morgen na de echo.
lfs ing

Hoi Inge,
Ben zo blij te lezen dat de kleine zich weer gemeld heeft! Goed nieuws! Natuurlijk ben je pas echt gerust na de echo van morgen maar dat is gelukkig nog maar 1 nachtje! Wat een stress, zwanger zijn. Veel plezier bij de echo morgen (dat hoop ik dan voor je he?!) Ik lees het wel op je site,
Gr. Mo

Hoi Inge,
Oooh wat fijn! Weet je, ik zou morgen toch aan je arts vragen of je misschien ergens bij jou in de buurt terecht kunt als je je zo'n zorgen maakt. Als je iets niet kunt gebruiken is het stress nu! Je hebt al zo veel te verduren gehad. Wie weet kun je wel bij je HA naar het hartje laten luisteren. Dan kun je daar bv op vrijdag altijd even naar toe. Of misschien toch bij een verloskundige, gewoon alleen het luisteren naar het hartje. Zeker in jullie situatie zullen ze toch wel begrijpen dat je houvast nodig hebt.
Succes morgen!
Patricia

Terug
Bovenaan