is het nou een jongen of een meisje??

Nou meiden,

Ik heb trots 4 weken geleden geschreven dat ik het geslacht van ons kleine wondertje wist. Nou nu is het een raadsel!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Hij wist eigenlijk vrijwel zeker wat het geslacht was. Toen wij vorige week onze 20 weken echo kregen, zei die mevrouw, dat zij het nou niet zo zeker wist, of die man wel gelijk had. Want zij zag het niet zo.Maar omdat het bij ons een uitgebreiden medische echo was( omdat bij ons naar het hartje word gekeken, ivm het overlijden van het broertje van mijn   mijn, ivm een hartafwijking) vond zij het niet zo belangrijk om daar de aandacht aan te besteden.
Vandaag kreeg ik nog een echo en daarna een afspraak met mijn gyn en toen ik hem vertelde wat die vrouw vorige week zei, wilde hij nog wel een keer kijken. Ook hij was het met haar eens en kon die meneer van de pretecho geen gelijk geven. Dus nou moeten we weer 2 weken wachten voor een echo, en misschien dat we het dan kunnen zien!!??

Balen hoor, ben zo nieuwsgierig. We gaan toch van het eerste gelacht uit, wat de pretecho zei, maar toch is het verwarrend... En spannend.

Groetjes

misschien raar wat ik ga zeggen hoor, maar wat maakt het uit???
zolang jullie beeb gezond is - dat is toch het belangrijkste? wat maakt het dan uit of het een jongen of een meisje is??

Tuurlijk het is makkelijk met shoppen maar het is niet het allerbelangrijkste...

Het maakt ons ook echt niet uit wat het word!!!! Zoals je misschien ook las, dat wij een medische echo hebben gehad, vanwegen een dood broertje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus maakt het ons ook niet uit wat het word, en dat de gezondheid voor ons echt belangrijk is.  maar het is toch leuk om in die spanning te zitten en dat je het dus nooit helemaal zeker weet!

Ja, dat was inderdaad wel een beetje een botte opmerking, maar waarschijnlijk niet zo bedoeld.

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat het is, wij wilden het bij onze kinderen ook weten. Ik vind persoonlijk dat het gevoel voor je kindje dan anders wordt, want het is dan geen 'het' meer. Ook omdat je dan vaak al de naam voor je kindje gaat gebruiken.

Ik hoop voor je dat je snel meer te weten kunt komen over het geslacht. Lijkt me inderdaad heel vervelend om zo  'in onzekerheid' te moeten zitten!

Groetjes, Marisa

Hahahaha, zo ken ik er nog een.

Vanaf het eerste moment dacht ik dat het meisje zou worden, maar de vrouw die de 20 wkn deed zei nee hoor een jongetje. Ze liet het nog even zien, maar het was in mijn ogen niet overtuigend. Kon het nauwelijks zien en hoe dichter bij de bevalling komt hoe meer ik twijfel. Ik heb de babyspullen van ons zoontje boven water gehaald en moet het maar afwachten De wagen en de wieg zijn voor beide mogelijk en kleerdjes zijn zo gekocht, denk ik maar.Heb ook wel wat neutraals in huis hoor.  Ik krijg met 36 weken een groeiecho en ga toch even vragen of de gyn het kan zien. Stom hé.
Nou zo ver we het hebben kunnen zien is het gezond en dat is het belangrijkste, maarja het geboortekaartje en het kraamfeest staan in het thema van een jongen.
Je kan me opvegen als er een meid uit komt, denk dat papa van zijn stoel valt

Ik geniet nu nog elke dag van het gefrummel in mijn buik, ook al wordt hij/zij steeds krachtiger en soms zelfs pijnlijk, dus hij/zij   maakt het goed. Nog even 6 weekjes twijfelen

Evelien mv Dylan en 30 wkn zwanger van??????

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 19:57:51'));

Ja, dat was inderdaad wel een beetje een botte opmerking, maar waarschijnlijk niet zo bedoeld.

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat het is, wij wilden het bij onze kinderen ook weten. Ik vind persoonlijk dat het gevoel voor je kindje dan anders wordt, want het is dan geen 'het' meer. Ook omdat je dan vaak al de naam voor je kindje gaat gebruiken.

Ik hoop voor je dat je snel meer te weten kunt komen over het geslacht. Lijkt me inderdaad heel vervelend om zo  'in onzekerheid' te moeten zitten!

Groetjes, Marisa

Bot??
Ik had bericht echt wel gelezen, daarom is het toch juist het belangrijkste dat het gezond is??

Ja, dat weet ik wel,  maar Suna zelf lijkt  zelf niet zo blij met je opmerking. Zoals ik al zei, zo had je het waarschijnlijk niet bedoeld.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan