is het nou een jongen of een meisje??

??

Nou goed, ik vind het in iedere geval echt spannend en ik begrijp niet, hoe de ene kan zeggen dat hij het zeker weet en de gyn zegt, dat hij het anders ziet.

Ik begrijp nu wel, waarom mensen er voor kiezen om het niet te willen weten, wat een spanning. Echt leuk.  Maar aangezien wij het kamertje een beetje hebben aangepast na onze eerste echo, willen wij het nu toch wel weten. Kunnen wij het eventueel een beetje aanpassen. hahaha

Pff wat een verhaal! Ik zou helemaal gek worden en waarschijnlijk veel te veel geld uitgeven aan pretecho's om het maar zeker te weten! Je hebt nu tenminste al wel het eerste leuke verhaal wat je later aan je kindje kan gaan vertellen!!!!!!

Groetjes Brechtje

Hey brechtje,

Ik wil wel geld uitgeven aan een pretecho, maar de wachttijd is zeker 2 weken!!! En tegen die tijd heb ik al weer een afspraak in het ziekenhuis, dus dan kunnen we daar weer kijken. Ik hou het voor mijn gevoel op het geslacht wat  het echoburo vertelde, maar je weet maar nooit!!! Ik bedoel, hoe moeilijk moet het zijn om iets te zien hangen of niet!! Al weet ik dat ze een piemeltje ook wel eens aan zien voor schaamlippen en andersom.

Groetjes

Het is wel echt een grap......pff moet er echt niet aan denken!
Om nog wat meer mogelijkheden aan te halen heb ik bij de eerste van de man die de echo deed ook te horen gekregen dat heeeeeeeeeeeeeeel soms de navelstreng ook voor een piemeltje wordt aangezien!

Nog twee weekjes geduld, ben wel echt heel benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt!

Groetjes Brechtje

Terug
Bovenaan