is het nou een probleem of niet?????

Vera slaapt 's nachts van 22 uur tot 08 uur (dus 10 uren)
Overdag 4 keer een uur tot een uur+ een kwartier (dus 4 tot 5 uren)

Tussen de laatste 2 voedingen 's avonds slaapt ze niet en laten we haar dus beneden. Naar bed brengen betekent alleen maar krijsen dan en Marielle wakker maken door het gekrijs.

ik heb t laatst eens opgeschreven hoeveel boas slaapt.hou je vast:19,5 uur per dag!!
jij maakt je zorgen over weinig slapen,ik over veel slapen.boas slaapt van 19:30 tot 9:00 en is overdag steeds hooguit een uur wakker om vervolgens weer 1 a 2 uur te slapen.gisteren sliep hij zelfs van 12 tot 16!wel met om 13 uur een fles maar daarna viel hij gewoon weer op mn schoot in slaap.ik vroeg me al af of baby's pfeiffer konden hebben.maar hij is vrolijk en goed gezond dus t zal wel goed zijn.als jij denkt dat loek er niet onder lijd om overdag zo weinig te slapen zal t vast niet schadelijk voor hem zijn.alleen vervelend voor jou dat je zo extreem druk met hem bent.
groetjes kari

Hoi, hoi,

Sanne slaapt overdag ook niet zo goed. Ze wordt vaak na een half uurtje weer wakker. Ik geef haar dan haar speentje en laat haar liggen. Een half uur vind ik echt te kort. Vaak valt ze dan wel weer in slaap en wordt ze na een uurtje wakker. Dan haal ik haar eruit.

Als jouw kleintje uitgerust wakker wordt dan zou ik me niet druk maken. Ieder mens is toch anders, niet?! En begint het geeuwen dan weer lekker naar bedje toe.

Groetjes, Tess.

Hoi Rosanne,

Onze dochter Nikki is een echte slaapkop. Heeft ze volgens mij echt van ons overgenomen  Zij krijgt ongeveer rond 21.00 uur haar laatste fles en dan slaapt ze van die tijd tot 's morgens een uur of 8. Vaak doen we dan haar gordijntjes open, zodat ze rustig wakker wordt, want als het aan haar ligt, slaapt ze gewoon door.
Na de voeding is ze ongeveer 1,5 uur wakker en valt daarna weer in slaap. Ze slaapt dan ongeveer een uur, maar het kan ook langer zijn. Het ligt er maar aan wat voor een bui ze heeft. Ze is de ene dag heel erg wakker en slaapt dan weinig en de andere dag lijkt het wel alsof ze de hele dag slaapt.
En als ze wakker is, dan ligt/zit ze (in haar Domoo seat) lekker te spelen en te brabbelen.
Volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken, maar als je zekerheid wil hebben, dan zou je het aan het cb kunnen vragen.

Groetjes,

Marieke

Dat halen we lang niet...maar ritme is ook nog ver te zoeken terwijl naomi al 9 weken is

Mijn oudste dochter sliep echt veeeeel meer, valt wel een beetje tegen nu dus, nou ja misschien komt het nog goed.... zucht

Christian zit op die 15 uur per dag, denk ik zo. In de nacht van 22:00 tot 6:00 uur, overdag 2 slaapjes van 2-3 uur en 2 slaapjes van 30 minuten.
Als we niet thuis zijn dan worden het overdag 4-5 slaapjes van 0,5-1,5 uur, dat lange slapen doet hij echt alleen thuis...
Ik probeer hem in de nacht langer te laten slapen, maar wat ik ook doe, om 6:00 is het altijd raak. Tja, mag niet klagen, denk ik...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (13 weken)

Yanick (bijna 11 weken) slaapt hele wisselend. De afgelopen week slaapt hij van 23:00 tot ca 9:00 (met een voeding om 5:30). Overdag doet hij ongeveer 4 slaapjes van ca 1,5 uur.    Soms slaapt hij direct na een voeding, soms is hij 2,5 wakker.

Maar de week ervoor sliep hij overdag heel veel minder (sprongetje ofzo???). En volgende week zal het mischien weer anders zijn.

Terug
Bovenaan