is het nu positief of negatief???

Hoi allemaal, ben ik weer...
Heb vanmorgen de test weer gedaan, na 5 minuten niet echt iets te zien alhoewel ik twijfelde..., 9 minuten later weer gekeken en ja hoor daar stond een 2e streepje welliswaar heel dun maar hij was er!

Ik de huisarts gebeld want ja, je voelt je toch een beetje een dom blondje(sorry!) en de assistente zei, ook al komt er na een kwartier een streepje, er toch zwangerschapshormonen in de urine zitten en ik toch zwanger ben!!

Maaaarrrrr, ze adviseerde me de test over een week nog een keer te doen omdat er nog zoveel kan gebeuren in het beginstadium (doelde op miskraam etc)

Dus kan ik toch wel een beetje blij zijn of niet soms???
Nu maar weer afwachten dus en verder gaan met ademhalen, en misselijk zijn!!

Ik mail wel weer
Groetjes
Daan

Hoi Wendy,
Heb je nog een test gedaan ben ook wel nieuwschierig naar jou uitslag!
Groetjes
Daan

Hoi Daan!

Spannend hoor! Dan test je positief, maar moet je gewoon weer wachten. Lastig hoor. Ik hoop dat je lekker afleiding hebt, zodat de tijd lekker snel gaat!

Groetjes Mariska

Gefeliciteerd Daan, hopelijk geeft de test over een week twee dikke vette strepen!
Nu gewoon lekker genieten en rustig aan doen. Voel je je al meer zwanger, hihih

Heel veel geluk met zijn 3tjes!

Gr. Nathalie

Hallo dames,

Nou wat ik nu weer heb, ik snap er helemaal niks meer van.
Ik had vorige week zondag ( 6 april) ongesteld moeten worden, maar helemaal niets !!
Gelijk een test gedaan, want kon niet wachten. Helaas helemaal niets. Woensdag nog een test gedaan ('s ochtends moet eigenlijk niks uit maken)maar een WEL een dun streepje !!!!!
Vanmorgen (zaterdag)  weer een test in de hoop dat het streepje dikker zal zijn en meer duidelijkheid zal geven, maar er was gewoon helemaal niets te zien ?!?!?!?
Ik snap er nu niks meer van, heb het nog wel met de zelfde merk test gedaan.
Hebben andere dit ook wel eens mee gemaakt ???

Groetjes Ready  

Terug
Bovenaan