Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben van de februari club en ben maandag 28 weken zwanger en 7kilo afgevallen... Als de baby maar goed groeit dan is er niks aan de hand zeggen ze.. Even aan verloskundige vragen anders ?
(ik kijk soms met jullie mee, omdat ik heel erg t gevoel heb dat onze baby in januari geboren word hihi) Groetjes Shar
Vrouwen en de kilo's, hihi we moeten er nog steeds aan wennen.
MamaSharon: afvallen is volgens mij alleen goed wanneer je eerst te zwaar bent en je afvalt samen met een dietiste.
Zelf ben ik nu ruim 10 kilo aangekomen en moet nog 11 weken. Dus zal wel totaal rond de 17 kilo aankomen. Wil rond april weer 65 kilo wegen, dat is mijn normale gewicht.
Ik heb alleen maar gehoord dat afvallen tijdens de zwangerschap slecht is m.b.t. afvalstoffen in je bloed die je hebt bij het afvallen. Maar misschien ligt dat ook wel aan de manier waarop je afvalt enzo, ik weet het niet.
Ik ben zelf inmiddels 14 kg aangekomen, ben nu 32w1d. Heb zelf geen deadline wanneer ik weer minder wil wegen, ik zie het allemaal wel. Ik woog toch altijd al vrij weinig (57kg en 1.74m), dus van mij mag er wel een beetje aan blijven
Ik heb me gisteren weer gewogen en weeg nu 71,6 kilo. Ik weet niet precies hoeveel ik woog voor de zwangerschap, maar ik denk zo'n 63 of 64 kilo. Dus ik ben nu zo'n 8 kilo aangekomen.