is iedereen aan het bevallen hier of zo, het is hier zo rustig

Nee, maar ik krijg continue telefoontjes en heb wel een uur gedaan om 1 berichtje te typen.....

Maar hier is dus niets aan de hand, jammer genoeg.

Liefs Hilma

Nee hoor, hier ook nog helemaal nix... Ik heb me al gemeld voor het clubje van overtijd, want tot op heden (ben 3 dagen overtijd) nog geen actie.
Wel weer een onrustige nacht gehad, met vele krampjes, harde buiken, onrust in mijn benen en een zere rug. Maar dat is alles...
Helaas dus nog geen baby. Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, met de gynaecoloog... Ik ben benieuwd of hij me weer naar huis gaat sturen. Ik reken maar nergens op.

Groetjes, Annette

Ik heb ook de indruk dat het hier heel rustig is de laatsten tijd.
Bevallen mmmm hier nog niks, is ook nog wat vroeg eigelijk, ben 37,5 weken, dus... best nog vroeg, maar het rommelt toch al flink hier binnen.
Dat kan ik niet ontkennen...

Liefs,
van ons...

er zijn natuurlijk al heel wat december baby's geboren. en ik denk dat je als kersverse moeder niet veel achter internet zit???
zelf moet ik ook nog even, eind dec. maar ben erg moe, dus kom niet echt vroeg uit bed en het opstarten 's ochtends duurt echt lang. maar goed, daarvoor is gelukkig het verlof bedoeld.

Hai, ik ben er nog hoor!!
Ik vond eigenlijk dat we het nog best aardig deden, zo op de helft van de maand en nog best veel berichtjes hier en daar. Na de bevalling zal het een stuk minder zijn, maar ik hoop wel dat we af en toe nog een gaatje kunnen vinden op zijn tijd!
Voorlopig heb ik nog geen baby en dus nog alle tijd!
Groetjes Soela

Ik vind het inderdaad ook al erg rustig hier. Ikzelf ben over 2 weken uitgerekend en ook bij mij rommelt het al.....maar ja uit ervaring weet ik dat het niets zegt over wanneer de bevalling begint....maar spannend vind ik het wel.

Ik heb vooral last van veel harde buiken vandaag en ook mijn onderkant voelt weer heel gevoelig (dat had ik zondag ook toen ik ook veel voorweeen had).

En ach verder zit de baby heel laag, als ik de trap op loop heb ik het gevoel dat ik de baby op mijn bovenbenen omhoog til.

Ik hoop maar dat wij ons kindje ook snel in onze armen mogen sluiten, als ik die verhalen lees heb ik er wel zin in.....

As vrijdag moet ik naar de gyn en dan gaat ze kijken of er al enige ontsluiting is om de boel op gang te brengen door bijv de vliezen te breken, en ik hoop dat dat lukt!
Misschien dat ik ons kindje er dan toch nog op natuurlijke wijze eruit krijgt ipv weer een keizersnede.

Maar we zullen zien.

Hoe vermaken jullie je verder deze periode?   Ik vind dat de dagen voorbij vliegen, maar dat komt misschien omdat ik er al één heb rondlopen van 4......

gr mama van MD

Hoi Griebelbaby en alle anderen ook natuurlijk,

ik ben ook eind dit jaar uitgerekend.
Ik heb het daarnet weer even heel moeilijk gehad... Bij het laatste onderzoek aan de gynaecoloog (tweetal weken geleden) zei ze dat mijn baarmoederhals al weker was.
Nu, dat wil natuurlijk niet altijd iets zeggen, maar ze liet in alle geval  blijken dat de kans op iet wat vroeger bevallen er wel in zit.
Nu, daarnet (rond een uur of 19.30u.) kon ik geen voet meer van plaats. Ik kon gewoon niet meer stappen van de pijn in mijn onderbuik. Van mijn rug had ik geen last, wel een ongelooflijk harde buik.
Het is nu veel beter, maar dat het helemaal weg is, kan ik niet zeggen, heb nog altijd moeite met stappen. Was eventjes paniek, aja paniek, was gewoon ff schrikken.
Heb echt zo het gevoel dat het eraan zit te komen ... echt raar...

Herkent iemand van jullie dit?

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan