is iedereen aan het bevallen hier of zo, het is hier zo rustig

Hoi hoi,

Nou ik ben er gewoon nog hoor!
Gisteren gestript dus nu maar afwachten.
Vanmorgen de slijmprop verloren, dus hoop dat het een beetje op gang komt, anders morgen om 14.50 weer strippen.

Febeke:
Die pijn in je buik en niet kunnen lopen dat heb ik ook gehad. Mijn buik werd dan ook helemaal knoerhard en na een tijdje zakt het weg.
Hoop dat het allemaal tekenen zijn.

Groetjes Linda

Ik geloof niet meer in al die "voortkenen" , ik rommelde toen ik 4 weken voor de uitgetelde datum was, ik ben morgen precies een week overtijd, en sinds maandag heb ik helemaal geen last meer van harde buiken, voorweeën of wat dan ook!!!

Ik denk dat de bevalling niet meer spontaan op gang komt bij mij. Ik zal wel heerlijk 2 weken overtijd gaan en dan naar het ziekenhuis moeten, worden ingeleid, en dan uiteindelijk met een keizersnee bevallen.....
Alles wat anders, en eerder gaat is mooi meegenomen, maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in. Lekker pessimistisch he????

Liefs Hilma.

Nee hoor, ik begrijp dat wel......bij mijn eerste had ik dat ook....was ik 11 dagen over tijd toen het begon en hij beviel na ruim 24 uur.....

Op het eind lijkt elke dag te lang te zijn en je wilt gewoon je lijf weer terug en dat kind eruit hebben.....

Nu heb ik dat nog niet, maar ja ik moet nog max 4 weken, maar ik wil graag zodat het misschien op natuurlijke wijze lukt en geen ks wordt....maar ja we hebben het niet in de hand he....net als het zwanger worden, is ook de bevalling iets wat de natuur regelt.

en net wat jij zegt Hilma, al die voortekenen zeggen helemaal niets........gisteravond had ik ook echt lichte weeen, heb ik bij mijn eerste niet gehad.....dus ik dacht,....het zal toch niet zo zijn........maar nee hoor het stopte toch weer...........

we zullen zien!

gr mama van MD

Hoi Hilma,
ik snap supergoed dat je je zo instelt hoor.
ik ben zelf as dinsdag uitgerekend en heb het helemaal gehad.
ik kan bijna niet meer lopen ivm bekkeninstabiliteit en heb veel pijn aan mijn linkse been.
nu moet ik vandaag naar de fysio dus ik ben benieuwd of het helpt.
bij mijn eerste heb ik drie dagen weeen gehad en is het uiteindelijk na vijf uur weeenopwekkers en persen toch nog een keizersnede geworden.
ik wil nu zo graag een gewone bevalling maar ben ook bang dat het anders zal lopen.
als ik er nl twee weken overheen ga kunnen ze me niet inleiden en word het weer een keizersnede.
dat is mijn grootste angst die nu wel heel dichtbij komt.
ik hoop voor jou dat je een deze dagen vanzelf aan de gang gaat.
ben je bij je andere kinderen ook overtijd gegaan of niet?
gr lisette

Hallo hallo,

ik begrijp dat jullie er niet meer zozeer in geloven in al die voortekenen, maar toch, ik blijf precies toch het gevoel hebben dat het eraan zit te komen.

Zoals ik eerder al eens vertelde ben ik twee weken geleden goed ziek geweest en heb ik een halve dag in het moederhuis gelegen met regelmatige terugkerende weeën. Toen was het ff schrikken. Sindsdien voel ik mij echt prima, niks meer gevoeld en zelfs nog op stap geweest, hehe... Maar sinds gisteren weer dat heel gekke gevoel. En ik vind het best wel leuk om het gevoel te hebben dat ons kleintje er zit aan te komen, ook al kan dit nog 2 weken duren. Kan goed zijn dat ik me morgen weer kiplekker voel en weer zin heb om me op te maken en op stap te gaan... wie weet!! hehe...

Liefs,  
van ons...

Ik denk dat voor mij idd ook heel erg meespeelt dat ik bij de anderen allemaal te vroeg was, behalve bij de derde, die was 3 dagen te laat. Maar hij was er wel binnen anderhalf uur......
Dus ik hoop heel erg, omdat deze ook zo laat is, dat de bevalling in ieder geval weer lekker snel mag gaan.

Ik blijf wel een beetje positief hoor!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan