is iedereen op vakantie?? wat doe je thuis met je baby in de zomer?

Hai meiden,

Wij zijn begin juni naar Zuid Frankrijk geweest dus even niet meer op vakantie.

Omdat ik er ook nog een peuter bij heb kom ik niet heel ver. Zwemmen kan met een baby van 6 maanden alleen mag het water niet te koud zijn en is de max dat een kindje in het water kan 30 minuten en dat is bij warm water... Kortom we zwemmen nog niet met Jens... Wat wel kan is lekker in de tuin gaan zitten en je kleintje in een campingbedje buiten laten spelen ipv in de box binnen. Lekker wandelen. En tja verder weet ik het ook niet. Die van mij slapen een beetje om en om en in de wagen slapen lukt niet echt goed dus dan kom je er niet echt uit. Volgende zomer dan maar weer...

gr.Ing

Hoi meiden,

Grappig zeg om te lezen wat jullie allemaal doen om je kleintjes te entertainen.

Ik ga altijd al van het principe uit dat ze zichzelf vermaken. en dat eigenlijk de hele dag. Dat betekent niet dat ze geen aandacht krijgen, maar wel dat als ze spelen ze dat de meeste tijd lekker zelf doen. Dus ze zitten ook lekker tot 1/5 jaar in box hier. Misschien is het per kind verschillend, maar vanaf de babytijd liggen ze hier in de box dus weten ze niet beter denk ik!

Hier genieten ze ervan als we een rondje gaan wandelen of op de fiets boodschappen doen.
Een vakantie zat er financiel dit jaar door verbouwingen niet in, maar m`n oudste van bijna 3 genoot er al van als hij papa mocht helpen werken buiten

liefs wen

Hoi allemaal,

wij gaan morgen lekker voor een weekje naar Overijssel. Nemen de fietsen mee, veel veel bagage en natuurlijk Tijn. Hebben er veel zin in. Het weer mag wat koeler maar hopenlijk blijft het wel droog en zo.
Ben dus even afwezig...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan