Is jullie kind ook zo druk?

Hoi allemaal.

Ben nu 22 weken zwanger en die kleine is zo ontzettend druk! Ben erg benieuwd of dat bij jullie ook zo is! Zodra ik rustig ga zitten of liggen begint ze lekker te trappen. Je kunt mijn buik ook echt zien bewegen. Ik voel haar eigenlijk wel de hele dag (sinds 17 wek) en sinds een week kun je het ook echt zien aan mijn buik. Voor mijn gevoel is dit heel vroeg dus ben heel benieuwd of jullie dit ook hebben!

Hey Madelief,

Ja ook hier is de kleine meid errug druk. Ook al is het m'n 2e zwangerschap.ik ken het niet zo. Bij m'n dochter lag de placenta voor en nu achter.
Maar heerlijk he dat getrappel. Zit je eindelijk op de bank om uit te rusten, komt de dame eventjes langs schoppen en slaan.
Dit is wel iets wat ik zeker missen ga als ik haar eindelijk in m'n armen mag houden.
Nu dus heel erg genieten!

heyhey
ik voelde haar voor het eerst toen ik 17w was, maar dat was meer gewoon het bewegen..
nu voel ik haar sinds vorige week goed schoppen, zoooo'n geweldig gevoel is dat!!
je kunt mijn buik nog niet echt zien bewegen maar anderen kunnen het ook goed voelen..
ook zo fijn dat je dat met anderen kunt delen!!
geweldig!

Jep, heeeeeel druk! Valt geen peil aan op te trekken haha. 's morgens, 's middags, 's avonds, 's nachts, wanneer hij er zin in heeft. Vanaf 17 weken blubjes, 20 weken stompjes en nu gooit hij zijn hele lichaam in de strijd haha. Je ziet het soms ook, zoo leuk! Mijn vriend is er ook helemaal blij mee.

Hier hetzelfde verhaal. Voel meneer nu een week of 3 (ben nu 23wk) dagelijks. Voornamelijk 's avonds voor het slapen gaan en 's morgens word ik wakker getrapt, overdag alleen wanneer hij er zin in heeft. Hier is het wel al duidelijk zichtbaar, m'n vriend en ik krijgen soms een hele show. Erg leuk.

Haha hier ook hetzelfde! Ik voel de kleine sinds 18 weken en nu is ze ook af en toe van buitenaf te voelen, maar nog niet elke keer. Maar dat zal niet lang meer duren!

Terug
Bovenaan