Is jullie kind ook zo druk?

ons kindje is ook erg druk.. voelde het al vrij vroeg in mijn zwangerschap. maar van de buitenkant is het nog niet heel duidelijk te voelen ben 22wkn,.
tis toch wel bijzonder om het mee te maken en te voelen,,
bij mijn vorige zwangerschap voelde ik mijjn dochter helemaal niet zo vaak...dus geniet er nu erg van.

Jaaaaa, sinds een aantal dagen is het bij mij ook super druk in mn buik!!!! Heeeel vreemd om mee te maken.. Af en toe ook harde trapjes.. Zou zooo graag willen zien wat hij/zij aan het uitspoken is :)) zou het aanschaffen van zo'n echo apparaat heel duur zijn denken jullie :p heb morgen de 20 weken echo (ben morgen precies 21weken) dus ben benieuwd hoe die gegroeid is en of het een hij of zij is natuuuuurlijkkkk :D

Hier een placenta aan de voorkant, maar duidelijk voelbare activiteit. Zo gezellig. Mijn vriend heeft ook al een paar schopjes gevoeld.

Ik kan soms ineens gelukzalig voor me uit zitten staren als ik beweging voel. Meer heb ik niet nodig :)

Tijdens de Champions League wedstrijden speelt hij ook een potje mee. Jammer dat Wesley een naam is die ik niet mooi vind ;-)

Terug
Bovenaan